Existují spekulace, podle kterých by Mercedes mohl nabídnout sedačku vedle Lewise Hamiltona Sebastianu Vettelovi. David Coulthard to však mistrovské stáji nedoporučuje.
Jaká bude budoucnost Sebastiana Vettela? Něměc po letošní sezoně u Ferrari skončí, to už je teď jasné. Ale kam povedou jeho další kroky? Mnozí pozorovatelé tvrdí, že na stole jsou prakticky jen dvě varianty. Tou první je Vettelův přesun do Mercedesu, druhou pak odchod (možná pauza) ze světa Formule 1.
Brzy třiatřicetiletý pilot je sice ještě spojován s Renaultem, avšak tato varianta nezní moc pravděpodobně. Do Enstone má údajně namířeno Fernando Alonso, ale to už je zase jiný příběh.
Vettelovou prioritou je Mercedes. Seb chce vůz, který mu umožní vyhrávat závody a bojovat o šampionáty. Z tohoto pohledu není lepší volby než zájem o sedačku týmu, který od roku 2014 opanoval vše, co se dalo.
Pro Stříbrné šípy může být spojení německé stáje s německým mistrem světa mimořádně lákavé. David Coulthard ho však nedoporučuje. „Lewis je v Mercedesu pilot, který dokáže vyhrávat závody a šampionáty. Přivést mu do týmu Vettela a mít pocit, že ho tím nakopnete.... Bylo by to obtížné," praví Skot.
„Vettel by atmosféru v týmu vyrušil. Jestliže by své služby nabídl Mercedesu zadarmo, tak by o tom určitě velmi vážně uvažovali, ale nemyslím si, že to udělá. K dalším titulům jim nejlépe dopomůže tandem Hamilton - Bottas," dodává Coulthatd, který se zároveň nechal slyšet, že historie ukázala, jak nebezpečné je mít v týmu dvě výrazné osobnosti.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.