Existují spekulace, podle kterých by Mercedes mohl nabídnout sedačku vedle Lewise Hamiltona Sebastianu Vettelovi. David Coulthard to však mistrovské stáji nedoporučuje.
Jaká bude budoucnost Sebastiana Vettela? Něměc po letošní sezoně u Ferrari skončí, to už je teď jasné. Ale kam povedou jeho další kroky? Mnozí pozorovatelé tvrdí, že na stole jsou prakticky jen dvě varianty. Tou první je Vettelův přesun do Mercedesu, druhou pak odchod (možná pauza) ze světa Formule 1.
Brzy třiatřicetiletý pilot je sice ještě spojován s Renaultem, avšak tato varianta nezní moc pravděpodobně. Do Enstone má údajně namířeno Fernando Alonso, ale to už je zase jiný příběh.
Vettelovou prioritou je Mercedes. Seb chce vůz, který mu umožní vyhrávat závody a bojovat o šampionáty. Z tohoto pohledu není lepší volby než zájem o sedačku týmu, který od roku 2014 opanoval vše, co se dalo.
Pro Stříbrné šípy může být spojení německé stáje s německým mistrem světa mimořádně lákavé. David Coulthard ho však nedoporučuje. „Lewis je v Mercedesu pilot, který dokáže vyhrávat závody a šampionáty. Přivést mu do týmu Vettela a mít pocit, že ho tím nakopnete.... Bylo by to obtížné," praví Skot.
„Vettel by atmosféru v týmu vyrušil. Jestliže by své služby nabídl Mercedesu zadarmo, tak by o tom určitě velmi vážně uvažovali, ale nemyslím si, že to udělá. K dalším titulům jim nejlépe dopomůže tandem Hamilton - Bottas," dodává Coulthatd, který se zároveň nechal slyšet, že historie ukázala, jak nebezpečné je mít v týmu dvě výrazné osobnosti.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.
Po odstoupení v Zandvoortu zůstává Lando Norris pro McLaren klíčovým jezdcem v boji šampionátu jezdců a šéf týmu Andrea Stella věří, že nyní může ukázat svůj plný potenciál.
Mercedes má podle všeho jasno, že i v roce 2026 bude spoléhat na George Russella a Kimiho Antonelliho. Oficiální potvrzení jezdecké sestavy ale zatím stále chybí.
Andrea Kimi Antonelli přišel v Zandvoortu o šanci na dobrý výsledek po kolizi s Charlesem Leclercem v zatáčce číslo 3. Za incident dostal nováček ve Formuli 1 desetisekundový trest.
Lewis Hamilton obdržel od komisařů trest za svou jízdu na cestě na startovní rošt při Velké ceně Nizozemska.