Lewis Hamilton si myslí, že v Mexiku nebudou mít kvůli dlouhým rovinkám proti Ferrari. Již tento víkend si může zajistit šestý mistrovský titul, na to se teď ale nesoustředí.
Lídr šampionátu má před svým týmovým kolegou náskok 64 bodů. I kdy si uvědomuje, že to má k dalšímu titulu již velmi blízko (před posledními třemi závody musí mít na Valtteriho Bottase náskok 78 bodů), tak mu činí starosti spíše forma stáje z Maranella.
"Myslím, že jsem se nikdy nehnal za tím, abych ho získal co nejdříve. Valtteri jezdí po celý rok dobře, odvádí skvělou práci a zřejmě ji také odvede v příštích závodech, takže mezi bude bitva stále probíhat," říká Hamilton před odletem do Střední Ameriky.
"Myslím si, že Mexiko je pro nás tím nejhorším závodem v roce kvůli tomu, jak máme nastavené auto. Bude to pro nás náročné. Těch několik posledních podniků pro nás bylo celkem šokujících, i když jsme už vyhráli titul," pokračuje pilot Mercedesu.
"Doufám v lepší víkend, ale domnívám se, že to bude velmi těžké porazit Ferrari na těch dlouhých rovinkách. Na nich nemáme šanci, to je jisté. Ale i když se podíváte na ostatní - McLaren na nich vážně zrychluje, také Red Bull, takže to podle mě bude těžké. Nečekám, že v Mexiku získám titul, podle mě ještě několik dobrých závodů budeme bojovat," popisuje Lewis.
Jak svou šanci na zisk letošního titulu vnímá Bottas? "Fakt se v ničem nevzdávám, dokud zbývá teoretická šance, to by nemělo smysl. Všechno je možné, i když jsem zároveň realistou - musel bych mít velké štěstí, abych vyhrál všechny zbývající závody, to je fakt," odpovídá Fin.
"Je to z větší části má chyba, že na Lewise ztrácím tolik bodů. Jde o mou chybu, kterou se budu snažit v budoucnu napravit. Tak to ale momentálně je. Budu k tomu přistupovat závod od závodu. Uvidíme, jak to půjde," dodává Bottas.
The #F1esta is coming up! Here's what we're bringing to the party!#Fit4F1 🇲🇽 #MexicanGPhttps://t.co/yU6B4QyeJR pic.twitter.com/DSs9NMVaFy
— Pirelli Motorsport (@pirellisport) October 15, 2019Oscar Piastri momentálně vede průběžné pořadí šampionátu F1, avšak sám nevěří, že by některý z jezdců byl skutečným kandidátem na titul mistra světa.
Isack Hadjar je vážným kandidátem na nahrazení Yukiho Tsunody v Red Bullu, což by pro něj mohlo být životní šancí i obrovským testem. Tento krok může odstartovat jeho hvězdnou kariéru, nebo ji naopak brzy ukončit.
Toto Wolff představil tříletý vývojový plán pro Kimiho Antonelliho, čímž potvrdil, že Mercedes s mladým Italem počítá dlouhodobě. Podle Wolffa je klíčové, aby Antonelli dostal čas na zrání a přípravu, než vstoupí do světa Formule 1.
Šéf Ferrari Fred Vasseur uvedl, že tým pravděpodobně přiveze na Velkou cenu Rakouska novinky pro monopost SF-25. Úpravy by měly pomoci zvýšit konkurenceschopnost na Red Bull Ringu.
Liam Lawson zažil nepříjemný začátek sezony, když po pouhých dvou závodech přišel o místo v hlavním týmu Red Bull. Tento nečekaný krok jasně ukázal, jak rychle se mohou měnit plány ve vysoce konkurenčním prostředí Formule 1. Novozélanďan reagoval na tvrzení Red Bullu.
Toto Wolff uvedl, že Mercedes má stanovený časový plán pro podpis nové smlouvy s Georgem Russellem. Naznačuje tím, že tým chce mít o budoucnosti britského jezdce jasno co nejdříve.
Spekulace o budoucnosti šéfa Ferrari Frederica Vasseura sílí, ale podle Ralfa Schumachera za problémy týmu nestojí on. Bývalý pilot F1 naznačuje, že příčinu stagnace je třeba hledat jinde.
George Russell naznačil, že Hamiltonovy potíže ve Ferrari mohou souviset s odlišnou týmovou dynamikou oproti Mercedesu. Podle něj nejde jen o adaptaci, ale o hlubší rozdíly v prostředí.
Jenson Button ocenil Landa Norrise za psychickou odolnost po kolizi s týmovým kolegou Oscarem Piastrim. Podle něj Norris ukázal vyspělost tím, jak situaci zvládl.
Po premiéře filmu „F1“ v New Yorku zamířil Brad Pitt do Austinu, kde údajně absolvoval svůj první oficiální test s monopostem Formule 1 na okruhu COTA.
Lewis Hamilton zatím ve Ferrari během sezony 2025 nenaplňuje očekávání. Bez mimořádně konkurenceschopného vozu se mu nedaří držet krok s nejlepšími a na pódium se dosud nedostal. Podle odborníků začíná být navíc jeho věk nevýhodou.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc si na trati ve Fioranu vyzkoušeli nový supervůz Ferrari F80, který oba ohodnotili jako nejrychlejší a nejpříjemnější auto, jaké kdy řídili.