Lewis Hamilton poukazuje na kvality Ferrari, které zvítězilo v úvodních dvou závodech sezóny. A velmi blízko k tomu budou mít i tento víkend díky vlastnostem rudého vozu a okruhu v Šanghaji s 1 175 metrů dlouhou rovinkou.
Byť britský pilot v Číně minulý rok zvítězil, tak letos si uvědomuje, že to zřejmě bude čekat náročnější víkend. "Ferrari tady loni nebylo o moc pomalejší. Myslím, že tento víkend budou těžko k poražení," popisuje před třetím podnikem letošní sezóny.
Proč si to myslí? "Viděli jsme, že jejich rychlost na rovinkách byla v posledních závodech vyšší než ta naše. Tady máme tu nejdelší rovinku, proto očekávám, že budou velmi rychlí a těžko k poražení," vysvětluje pilot Stříbrných šípů, jenž by chtěl letos vybojovat pátý mistrovský titul, stejně jako jeho největší soupeř - Sebastian Vettel z Ferrari.
Oba týmy ale podle něj stále mají co zlepšovat: "Myslím, že celá práce, plný balík je získat první a druhé místo s oběma jezdci, a to se [letos] zatím nepodařilo nikomu z nás. Nemůžete proto říct, že jsou perfektní, ani my ne," pokračuje Hamilton.
"Bude to velmi zajímavé pozorovat, jaké výkony budeme podávat na jednotlivých tratích. Jedna může více vyhovovat jim, jiná nám. Ale na rovinkách jsou rychlejší a v zatáčkách jsou stejně rychlí jako my, takže opravdu ve svém programu pro motory zabrali, před letošní sezónou dosáhli obrovského pokroku. Bude zajímavé sledovat, jak se bude vyvíjet jejich plán spolehlivosti. Zbývá ještě dlouhý kus cesty," dodává pilot Mercedesu.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.