Lewis Hamilton se po úvodní velké ceně sezóny nechce pouštět do nějakých konkrétnějších závěrů, myslí si ale, že Ferrari může Mercedesu v Bahrajnu kvůli své rychlosti na rovinkách pěkně zatápět.
Ferrari vyhrálo včerejší Velkou cenu Austrálie, když Mercedes kvůli softwarové chybě špatně spočítal za virtuálního safety caru náskok, který potřebuje Lewis udržovat, aby se udržel na čele. Sebastian Vettel se tak k překvapení všech po své zastávce v boxech objevil na prvním místě.
Pro Stříbrné šípy to bylo zklamání, zvlášť když Hamilton byl v kvalifikaci o den dříve téměř 7 desetin rychlejší než rudé vozy či Red Bully. Jak to bude podle něj vypadat v příštích závodech? "Dle své zkušenosti můžu říct, že nikdy nevím, jak se to bude vyvíjet. Dobré porozumění získáte až po čtyřech závodech. Nyní jde jen o ten první, takže zatím nemám ponětí," odpovídá úřadující šampion.
Ferrari, které však na rovinkách v Melbourne dosahovalo o 2 - 3 km/h vyšší rychlosti, podle něj ale bude každopádně silným soupeřem: "Až dorazíme do Bahrajnu, tak tam může dojít k nějakým vrcholům a pádům. Ferrari jsou na rovinkách opravdu rychlé, v příštím závodu budou rychlí," obává se Hamilton.
A přidává další důvod - obvykle výbornou práci italského týmu s pneumatikami za vysokých teplot, kdy soupeřům dříve odcházejí: "Vždy jsou dobří, když přijdou na řadu horké okruhy. Bahrajn, byť jde o noční závod, je i tak na pneumatiky stále náročný. Fakt nemám tušení. Můžu vám ale říct, že to nebude jednoduché, to je jisté."
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.