Šéf Red Bullu Christian Horner naznačil, kdo by mohl nahradit Daniela Ricciarda, pokud se je po letošní sezóně rozhodne opustit a vyrazit za "lepším."
Australský pilot se po dlouhý letech konečně ocitne bez závazku vůči Red Bullu, a tak si bude moci svobodně vybrat, kde bude v další sezóně působit. Současný zaměstnavatel má o jeho služby i nadále zájem, konečné slovo však bude mít Ricciardo, jemuž by se mohly před příštím ročníkem otevřít dveře v některé ze špičkových stájí.
"Naším záměrem je si ho udržet i v budoucnu," potvrzuje šéf rakouského závodního týmu Christian Horner. "Ale pokud to nebude možné, tak máme další dobré alternativy."
Kdo by mohl být takovou náhradou Ricciarda? "Máme dobré jezdce v juniorském programu. A stále máme pod smlouvou Carlose Sainze, i když ne nyní u Renaultu," upozorňuje šéf Red Bullu. Sainze francouzské stáji zapůjčili již loni a pokračovat s ní bude i letos.
S Red Bullem loni překvapivě brzy prodloužil smlouvu až do konce roku 2020 Max Verstappen. Kdo by se dále mohl stát jeho týmovým kolegou, pokud by chtěl tým miliardáře Dietricha Mateschitze útočit na titul?
"Smlouva vyprší i Lewisovi [Hamiltonovi]. Těžko si sice představit, že by měl opustit Mercedes, ale nikdy neříkej nikdy," usmívá se Horner. Britský čtyřnásobný šampion sice smlouvu na další roky ještě podepsanou nemá, podle sportovního ředitele Stříbrných šípů Tota Wolffa je ale vše na dobré cestě - ladí se již jen detaily a pokračování jejich spolupráce by mělo být oznámeno brzy.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.