 
            Dle čtyřnásobného mistra světa Sebastiana Vettela by si fanoušci prostě měli zvyknout na to, že každý závod nemůže být úžasná podívaná.
Nasazení nových, robustnějších monopostů mělo za následek obávaný pokles předjetí. Již před sezónou se o tom hodně hovořilo a data Pirelli nakonec tuto domněnku potvrdila. Letos poklesl počet předjetí z loňských 866 na 435, tedy o nějakých 49 %.
"Všichni by se měli uklidnit. Nějaké závody jsou prostě nudné, a co jako? Nemyslím si, že je to takový problém," okomentoval situaci Sebastian Vettel. "Nemyslím si, že potřebujeme pořád lámat rekordy každý závod. Samozřejmě jsou chvíle, kdy vás to štve. Třeba když jste za někým a máte rychlost. Na druhou stranu, když se vám to v těchto podmínkách povede, tak je to sladká odměna. Prostě buďte v klidu a přijměte, že tu a tam bude nějaký závod nudný, někdy i dva v řadě. Skvělý závod pak vždycky přijde," pokračoval čtyřnásobný mistr světa.
Svůj názor k tomuto tématu sdělil i Riccardo s Hamiltonem. "Myslím si, že Seb má částečně pravdu, hodně záleží na tom, jak je okruh postaven. Širší auta dle mého vypadají skvěle. Máme větší přítlak a přilnavost, což způsobuje, že musíme mít více místa a čistší vzduch. Držet se v závěsu je pak náročné. Má to prostě své pro a proti," řekl pilot Red Bullu.
Letošní mistr světa dodal, že se to časem zlepší díky úpravám na vozech. "Doufám, že další vývoj nám předjíždění usnadní. Nemyslím to ale tak, že bude jednodušší předjíždět. Prostě se akorát potřebujeme držet hned za sebou. Čím více se pak bude útočit, tím větší to bude zábava pro lidi."
 
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.