Na jedné z tiskových konferencí v rámci závodního víkendu v UAE byli dotázání Lewis Hamilton, Sebastian Vettel a Daniel Ricciardo na to, které z té spousty letošních předjetí považují na to svoje nejlepší.
Otázka tedy zněla: "Pro všechny tři - které předjetí považujete za svoje nejlepší v sezoně a můžete vysvětlit proč?"
Daniel Ricciardo: Vybírat se dá opravdu z mnoha! Pokusy na Valtteriho byly zábavné, v Austinu. Kimi v Monze v 1. zatáčce - bylo to z hloubi pole, takže to bylo docela zábavné. Baku bylo rozhodující. Tady jich pár máte.
Lewis Hamilton: Připouštím, že mám velmi špatnou paměť, takže si toho před Austinem moc nepamatuji...
Sebastian Vettel: Moc toho k zapamatování není. Letos jsem nemusel předjet moc lidí.
Lewis Hamilton: Předjel jsem tě párkrát, to bylo dostatečné! Ty byly nejvíce vzrušující.
Pak Hamiltonovi moderátor této tiskové konference trochu napověděl - "pár jsi jich také měl v Brazílii"
Lewis Hamilton: Jo, Brazílie byla úžasná, startoval jsem zezadu. Myslím, že nejtěsnější závody, které jsme měli, byly z těch, které jsem si nejvíce užil. Samozřejmě, že pro mě nejhorší bylo Monako a možná Rusko. Kromě toho si myslím, že to byla docela dobrá sezona.
Moderátor: "Sebe, jaké jsou vaše vzpomínky"?
Sebastian Vettel: Nevím, díky Danielovi za zmínění...
Daniel Ricciardo: Neříkej mě v Číně.
Sebastian Vettel: To bylo vlastně docela dobré! Úplně jsem na to zapomněl, chtěl jsem říci Valtteriho v Barceloně. Ale jo, možná také ten [předjížděcí manévr] na Daniela.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.
Charles Leclerc dojel v Monze čtvrtý a přiznal, že Ferrari bude muset letos hledat vítězství v jiných závodech. Jeho hlavní naděje jsou Baku, Singapur a Las Vegas.
Po krátkém souboji s Landem Norrisem o vedení v úvodu Velké ceny Itálie převzal Max Verstappen vedení a bez větších potíží si dojel pro své třetí vítězství letošní sezony.
Kimi Antonelli prolomil svou kletbu z Monzy a po napínavé, ale čisté kvalifikaci se posunul na šestou pozici na startu díky Hamiltonovu trestu. Mladý Ital ukázal, že dokáže udržet nervy na uzdě a zvládnout tlak na legendární italské trati.
Fernando Alonso přiznal, že osmá pozice na startu v Monze je pro Aston Martin poněkud lichotivá a realisticky očekává, že se v neděli během závodu propadne zpět.
Andrea Stella ocenil fair play McLarenu během kvalifikace na GP Itálie, ale připustil, že se situace může změnit při závěru šampionátu v Abú Zabí.