Williams stále neoznámil, kdo nahradí příští rok Felipeho Massu, který ve Formuli 1 končí. Lance Stroll včera na tiskové konferenci s úsměvem uvedl, že si přál po svém boku Lewise Hamiltona - dobře však ví, že to nevyjde.
Britská stáj stále hledá náhradu za Massu, poslední možnost prověřit si kandidáty na jeho místo bude mít během testů, které přijdou na řadu po Velké ceně Abú Zabí.
Koho by si přál pilot, jenž u Williamsu zůstává? Lance Stroll dostal na tiskové konferenci v Brazílii otázku, koho by si přál - někoho mladého či zkušeného? "Tohle je nakonec na týmu, mou prací je řídit auto. Já jsem jinak doufal v Hamiltona, ale v těchto dnech není dostupný. Dělám si legraci. Je to zcela na týmu. Jak říkám, mou prací je jezdit se svým autem a oni se postarají o zbytek."
Po vtipkování ale přišla řada na věci, které bude muset příští rok zlepšit. "Letos to byla dobrá jízda, získali jsme v posledních závodech několik bodů a já jsem opravdu spokojený s tím, jak to šlo. V kvalifikacích musíme stále určitě pár věcí upravit. Jde hlavně o chyby tu a tam a o to, že nedokážeme využít náš plný potenciál."
"Myslím si ale, že s časem, zkušenostmi a analyzováním těch drobností se v tom můžeme zlepšit. Věřím, že s lidmi, s nimiž spolupracuji, a s týmem dokážeme některé z těchto potíží vyřešit a v budoucnu se v nich rozhodně zlepšit. Ale pokud jde o závody a body, jež jsme získali, pak jsem rozhodně extrémně hrdý n práci, kterou jsme odvedli. Musíme jen pokračovat v tom, co děláme," dodává mladý Stroll.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.