 
            Lewis Hamilton už je v Brazílii, kde čelí mnoha dotazům kvůli snahám vyhýbat se placení daní ve své domovské zemi. Tyto zprávy moc nekomentuje, místo toho se po oslavě titulu chce zaměřit na vítězství ve dvou posledních velkých cenách. Totéž si přejí ale i jeho soupeři - piloti Ferrari a Red Bullu.
"Kolem mě je teď samozřejmě trochu bouře. Koluje mnoho odlišných příběhů, ale já nemám nic, co bych dodal k tomu všemu, co se událo. Nijak to neodvrací mou pozornost od mých hlavních hodnot, a také od toho, proč jsem tady - což je pokusit se podruhé ve svém životě vyhrát Velkou cenu Brazílie," komentuje dokumenty Paradise Papers, podle nichž mu bylo na daních vráceno 96 mil Kč (3,3 mil. liber) poté, co své soukromé tryskové letadlo v hodnotě 478 mil. Kč (16,5 mil. liber) v roce 2013 dovezl na ostrov Isle of Man.
Poslední týden si ale dle svých slov po zisku titulu náramně užil: "Právě jsem se vrátil z osmidenní dovolené s mou blízkou rodinou a přáteli, a prožil jsem vůbec ty nejlepší okamžiky. Bylo to zkrátka úžasné moci sdílet tuto skvělou zkušenost z vítězství mistrovského titulu s těmito lidmi, kteří jsou součástí mého života."
"Takže jsem tady dorazil s tímto skvělým pocitem, s úžasnou energií, a chci tuto pozitivní energii vstřebat a pokusit se svým světlem zde v Brazílii co nejjasněji zazářit. Mám tuto obrovskou vlnu pozitivní energie a opravdu ji nic nemůže narušit. Přenesl jsem si ji sem a jsem výhradně zaměřený na to, abych se pokusil závod o tomto víkendu vyhrát," pokračuje britský pilot.
I když má titul v kapse, nehodlá zvolnit: "Šampionát je hotový, ale stále zbývají dva závody a je důležité je vyhrát, abych upevnil to, na čem jsem letos pracoval. Kdybych usedl zpět, zvolnil a nechal někoho jiného odnést si tu slávu, tak by to pro něj určitě bylo příjemné, ale já takový nejsem. "Takže tento víkend budu stále čelit stejným výzvám. Bude to těsné, ale mé cíle se nemění. Chci pokračovat ve zvedání laťky."
Práci mu ale hodlá ztížit Sebastian Vettel s Ferrari, které chce poslední dva závody vyhrát a trochu si tak spravit na závěr roku chuť, stejně jako Red Bull, jenž tvrdí, že "jsme v posledních čtyřech závodech měli v neděli to nejrychlejší auto." Dočkáme se tedy dalšího galapředstavení Maxe Verstappena, jenž v Brazílii loni za deště exceloval?
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.