Sebastian Vettel pro německou televizi vysvětlil, proč nevyužívá sociální sítě.
Čtyřnásobného mistra světa Sebastiana Vettela bez problémů pozná většina lidí. Pilot Ferrari bezpochyby patří mezi nejznámější osobnosti sportu, což dokazuje i jeho vysoké umístění v žebříčku nejlépe placených sportovců.
Zajímavostí tak je, že německý pilot naprosto ignoruje sociální sítě. Například obsah jeho soudobého rivala Hamiltona konzumují miliony lidí na Instagramu, Facebooku, Snapchatu i Twitteru.
Seb má ale pro svůj postoj jednoduché vysvětlení: "Já prostě nechápu, proč bych musel někomu konstantně sdělovat, kde jsem a s kým jsem. Jednoduše nemám tuto potřebu, ale nikoho neobviňuji. Ať si lidé klidně o sobě pořád mluví," řekl devětadvacetiletý Vettel pro německou televizi RTL.
"Já ještě vyrůstal v generaci, kdy lidé byli stydliví, když se jednalo o focení nebo sledování sám sebe," pokračoval německý pilot.
Vettelovi se nezamlouvá ani trend tzv. selfie fotek: "Lidé jen tak přijdou, zeptají se, zda se mohou vyfotit a hned jsou pryč. Občas se jich zeptám, na co to chtějí. Většinou řeknou, že vlastně ani neví. Jednou se mi stalo, že mi fanoušek řekl, že to potřebuje jako důkaz pro své kamarády. A tak jsem mu odpověděl, že asi není moc věrohodný, když by mu to přátelé ani nevěřili."
"Musím se přiznat, že mi dává mnohem více, když si s někým mohu potřást rukou a sdílet s ním nějaký zajímavý okamžik," zakončil dvojnásobný otec Sebastian Vettel.
Lando Norris odmítl, že by Max Verstappen měl po incidentu se Georgem Russellem měnit svůj styl jízdy, a zdůraznil, že právě jeho agresivita patří k jeho úspěchům. Podle Norrise je Verstappenův přístup tím, co dělá Formuli 1 vzrušující, a nemá důvod ho zásadně měnit.
Max Verstappen čelí před závody v Kanadě a Rakousku hrozbě zákazu startu kvůli 11 trestným bodům, ale zůstává klidný a odmítá měnit svůj styl jízdy. Incident s Georgem Russellem ve Španělsku označil za chybu, kterou však nechce dále pitvat.
Lewis Hamilton vyjádřil jasnou podporu šéfovi Ferrari Frédéricovi Vasseurovi, jehož pozice byla v poslední době předmětem spekulací. Podle něj je Vasseur skvělý lídr, kterému plně důvěřuje a s nímž má dlouhodobě dobrý vztah.
S rostoucím tlakem na Freda Vasseura Ferrari zvažuje možné změny ve vedení týmu. Novým kandidátem na jeho místo je Antonello Coletta, což svědčí o nejistotě a snaze zlepšit výkonnost stáje.
Flavio Briatore už nehovoří tak jistě o budoucnosti Franca Colapinta v Alpine jako dříve, a po třech slabých závodech se pozice argentinského nováčka začíná otřásat. Tlak na výsledky roste a v týmu, kde rozhoduje výkon, nemusí mít prostor pro druhé šance.
Jeden z klubů, které stály u zrodu FIA, nedávno překvapivě ostře zaútočil na prezidenta této organizace, Mohammeda Ben Sulayema. Tento krok vyvolal nečekané vlny kritiky a přinesl do vedení mezinárodní automobilové federace napětí, které dosud nebylo veřejně známo.
Oscar Piastri v hektickém světě Formule 1 zaujímá svým neotřesitelným klidem a vyrovnaností. Tato schopnost mu pomáhá zvládat tlak a dělat správná rozhodnutí v boji o mistrovský titul.
Přestup Lewise Hamiltona k Ferrari zůstává pro Davida Coultharda záhadou, protože podle něj znamenal nečekaný konec dlouholetého a velmi úspěšného partnerství s Mercedesem bez zjevného důvodu.
Helmut Marko přiznal, že původně nevěřil, že by se Max Verstappen mohl stát jedním z velikánů F1. Dnes už ale uznává, že trojnásobný šampion překonal veškerá očekávání svou disciplínou i vyspělostí.
Sezona 2025 Formule 1 právě začala, ale pozornost už směřuje k novým pravidlům pro rok 2026, kdy Red Bull převezme výrobu motorů ve spolupráci s Fordem, který zdůrazňuje význam elektrifikace.
Lance Stroll se po úspěšném zákroku na zraněné ruce vrací na startovní rošt Formule 1 a o víkendu pojede domácí Velkou cenu Kanady v Montrealu.
Ferrari podle zákulisních informací plánuje už v červnu ukončit vývoj letošního vozu SF-25 a zaměřit se na monopost pro sezonu 2026, kdy F1 vstoupí do nové technické éry. Tím dává najevo, že v letošní titul už příliš nevěří, a volí strategii s důrazem na budoucnost – i za cenu rizika, že konkurence letos ještě zrychlí.