Současné startovní pole drží dohromady 10 titulů mistrů světa, přičemž 7 z nich patří dvěma pilotům - Hamiltonovi a Vettelovi. Po včerejších testech se oba piloti vyjadřovali ke změnám a je dosti zajímavé, že se nemohou shodnout.
Čtyřnásobný mistr světa Vettel si nové změny chválí a tvrdí, že většina starých neduhů je zažehnána. Samozřejmě je otázkou, na kolik z Vettela mluví emoce, jelikož Ferrari si po ne úplně vydařeném loňsku zatím nevede vůbec zle a zatím se jako jediná stáj drží v těsném kontaktu se Stříbrnými šípy.
"Brzdění je lepší, jízda v zatáčkách je lepší, máte větší přilnavost. Co se týče pomalých zatáček, tam zase není přítlak tak silný a pneumatiky poskytují lepší grip. Nové vozy jsou jako aspirin, vyřeší víceméně vše. Je těžké porovnávat je s loňskými modely, je to prostě jiné zvíře, jiná bestie," řekl čtyřnásobný mistr světa.
"Všichni makají na plné obrátky, je před námi ještě spousta práce. Máme za sebou tři dobré dny, ale vždy to může být ještě lepší. Na druhou stranu, odjezdili jsme docela dost kol. Je tu ale celá řada věcí, o kterých víme, že potřebují zlepšit. V zimě jsme byli spíše tiší a hodně se na vše soustředili, to samé chceme dělat i tady," dodal Vettel.
Úplně opačného názoru je ale trojnásobný mistr světa Lewis Hamilton, který naopak tvrdí, že veškeré problémy se akorát prohloubily a nevěří, že se dočkáme lepších závodů.
"Máme úplně ten stejný problém, jako tu byl. Můžeme sice pracovat s veškerým tím přítlakem, ale potřebujeme lepší přilnavost. Nové gumy musejí mít lepší grip a potřebujeme spíše méně přítlaku. Je to úplně naopak. Doufejme, že půjde alespoň závodit, ale dech se z toho zatajovat nebude. To je můj názor," sdělil pilot Mercedesu.
Přestože Pirelli hlásalo, že právě nové gumy pomohou s turbulencemi, které se vytváří za vozy, tak dle Hamiltona je problém spíše v předním křídlu. "Nemyslím si, že to vůbec někdy byl problém v pneumatikách. Vždy to bylo o aeru, hlavně co se týče předního křídla. Nyní jsou ty turbulence za zadkem vozu před vámi minimálně dvakrát větší, takže vlastně máme větší problém než dříve," dodal Brit.
Guenther Steiner varuje, že Lewis Hamilton by mohl opustit F1, pokud nové předpisy pro sezónu 2026 nepodpoří jeho výkony. Britský pilot podle něj trpí poklesem sebevědomí a Ferrari by muselo dodat vůz, který mu sedne.
Max Verstappen dostal varování za odhození ručníku z kokpitu během maďarského tréninku; FIA zdůraznila, že i malé předměty na trati mohou být nebezpečné.
George Russell komentuje zásadní změnu v Mercedesu letošní sezonu, kdy Lewis Hamilton odešel do Ferrari a jeho místo zaujal mladý Andrea Kimi Antonelli.
Christian Horner byl oficiálně odvolán z pozice ředitele Red Bull Racing, čímž končí jeho dlouhá éra vedení týmu a budování jeho úspěchů ve F1. Red Bull nyní hledá nástupce, který dokáže udržet tým na špičce a přinést nový strategický směr.
Lando Norris věří, že díky nabytým zkušenostem a zlepšení McLarenu má v roce 2025 nejlepší šanci získat svůj první titul, pokud udrží konzistentní výkon a zvládne tlak proti silné konkurenci.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.