Nico Rosberg nyní objíždí továrny Petronasu a Mercedesu, kde se zaměstnanci oslavuje mistrovský tituly. V rodném německém Wiesbadenu se vrátil k finálovému závodu, kdy se v závěru kvůli zpomalování Lewise Hamiltona dostal pod tlak soupeřů a zisk titulu byl ohrožen.
"Má radost byla po závodě o to větší, protože byl náročný. Nevěděl jsem, jak daleko [Hamilton] zajde. Zešílí úplně a bude se mě snažit vystrčit z trati? Zkrátka nevíte," popisuje své pocity letošní mistr světa Rosberg.
"Viděl jsem, o co se pokouší, a věděl jsem, že se po jediné chybičce z mé strany dva kluci zezadu dostanou přede mne a bude po všem. Pak by během dvou kol byla veškerá má práce pro celou sezónu byla marná. Bylo to neuvěřitelné," vysvětluje, jak náročná pro něj byla Velká cena Abú Zabí.
Přesto se mu nelíbí, že se nyní diskutuje zejména o Hamiltonově přístupu. Chápe frustraci svého kolegy i týmu: "Je škoda, že toto téma je tak teď tak rozsáhle probírané, protože to je fakt velmi jednoduché. Můžete pochopit pohled týmu, protože jsme jezdili podle určitých pravidel, která musíme poslouchat. Tato pravidla se za tři roky nezměnila. Můžete tedy rozumět jejich podráždění."
"Ale také chápu Lewise. Bojujeme spolu, bojujeme o mistrovský titul. Chcete se pokusit o cokoliv a někdy při tom možná překročíte hranici, aby vám to po tom všem vyšlo," shrnuje Rosberg, podle něhož jim vzájemné soupeření brání v přátelství.
Přesto si dokázali udržet alespoň ten základní respekt jeden vůči druhému: "Jsme ve stejném týmu a bojujeme o vítězství v závodech a o mistrovské tituly. Obecně to není možné být přáteli, když máte takovou rivalitu, která je tak intenzivní a komplikovaná."
"Pomáhá základní respekt, který máme jeden vůči druhému. Když nám bylo 13 let, byli jsme nejlepšími kamarády. A to, myslím si, zůstává. Stále je to s námi, alespoň u mě. A domnívám se, že i u něj. Tohle v obtížných okamžicích pomáhá," dodává Rosberg.
Lewis Hamilton vyjádřil nadšení nad postupem britského nováčka Olivera Bearmana, který debutuje ve Formuli 1 pod záštitou Ferrari.
Lando Norris promluvil o tom, jak se během své klíčové sezony ve Formuli 1 učí zvládat tlak i neustálou pozornost veřejnosti.
Güenther Steiner se ostře vyjádřil k veřejným komentářům prezidenta Ferrari Johna Elkanna ohledně jezdců týmu.
Yuki Tsunoda si z Interlagosu odnesl tvrdou lekci poté, co jeho kolize s Lansem Strollem vedla k dvěma desetisekundovým trestům.
Sezona 2025 vstupuje do finále a napětí v McLarenu nikdy nebylo vyšší. Oscar Piastri prochází obtížným obdobím a musí se pokusit zvrátit vývoj proti svému týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Lando Norris vede před Oscarem Piastrim o 24 bodů, ale Andrea Stella odmítá řeči o tom, že by měl titul jistý. Podle něj jsou podobné úvahy jen akademické a nic nemění na pokračujícím boji o prvenství.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.
Cadillac se tento týden konečně představuje na závodní dráze, když Sergio Pérez usedá do dva roky starého Ferrari na okruhu v Imole.
Audi odhalilo koncept R26, který naznačuje podobu jejich vozu pro vstup do Formule 1 v roce 2026. Značka zároveň stanovila pětiletý cíl.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.