Podle Daniela Ricciarda se letos z dalšího titulu Lewis Hamilton těšit nebude, protože ho poprvé přemůže jeho týmový kolega Nico Rosberg. S jeho názorem začíná souhlasit také také bývalý pilot Martin Brundle.
Němec poslední tři závody po letní přestávce vyhrál a otočil ve svůj prospěch stav šampionátu, v němž nad Hamiltonem vede o osm bodů. Ricciardo, jenž se v Singapuru dokázal mezi oba vklínit, věří, že to Rosberg tentokrát dotáhne do vítězného konce.
"Před letní přestávkou, když Lewis stáhl tu ztrátu na Nica, jsem si myslel, že jej už nikdo neohrozí. Jenže Nico se vrátil. Já tomu učiním přítrž a řeknu, že Rosberg [vyhraje]," uvádí Ricciardo.
Když s oběma piloty sdílel místnost před výstupem na pódiu, tak si povšiml, že týmoví kolegové Mercedesu spolu vůbec nemluví, což mu přišlo zvláštní: "Mě to přijde divné, protože jsou tak potichu. Já ticho moc rád nemám, takže se snažím mluvit buď sám se sebou, nebo konverzovat s nimi, ale oni si spokojeně užívají to divné ticho. To je celkem legrace!"
Jeho názor, že Rosberg má vůbec poprvé na to, aby Hamiltona porazil, sdílí i bývalý pilot F1 a současný komentátor televize Sky Sports - Martin Brundle: "Rosberg byl poslední měsíc nejlepší, když získal plný počet 75 bodů. A zdá se, že si se svou rychlostí věří."
"V Monze se zdálo, že to má Lewis svým nejlepším výkonem jisté do té doby, než došlo na jeho bídný start, ale pod singapurskými světly byl Rosberg jasně tím nejsilnějším jezdcem Mercedesu. Poprvé cítím, že Nico má tu rychlost, ingredience a sebedůvěru na to, aby vyhrál titul v přímém souboji. Může se ale rozhodnout až v posledním závodě," dodává Brundle.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.