Lewis Hamilton popisuje první okamžiky Velké ceny Bahrajnu, v níž krátce po startu kolidoval s Valtterim Bottasem.
Stejně jako v Austrálii byl jeho rozjezd pomalý a dostal se před něj jeho týmový kolega. Měl nějaký technický problém? "Opravdu nevím, co se vlastně na startu stalo. Nemyslím si, že bych měl nějaký očividný, skutečný problém."
"Podle mě šlo zkrátka o to, že jsem se sám dobře nerozjel. Nebylo to nic technické nebo něco takového," vysvětluje britský pilot. Nepovedený start přičítá své pomalé reakční době, samotný rozjezd pak podle něj nebyl tak špatný, jak to vypadalo.
V první zatáčce nato došlo ke kolizi s Williamsem Valtteriho Bottase, kterou podle komisařů zavinil finský jezdec - proto také dostal poněkud přísný trest v podobě průjezdu boxovou uličkou.
"Bylo to v mém mrtvém úhlu. Nevěděl jsem, jestli tam někdo je. Nevěděl jsem, co se stalo," hodnotí Hamilton. "Alespoň jsem mohl pokračovat, podařilo se mi jet dál a ve voze stále zbývala nějaká výkonnost, takže jsem se mohl dostat zpět mezi nejlepší tři."
Podle Mercedesu ale kvůli poškození podlahy ztrácel osm desetin až jednu sekundu v každém kole. Musel ztrátu přítlaku nějak kompenzovat agresivnějším módem motoru? "Zkrátka jsme jeli v normálním závodním módu, už nemáme... Udělali jsme zkrátka totéž, co bychom dělali normálně," odpovídá Hamilton
Třetím místem v cíli se mu podařilo minimalizovat škody. Na svého týmového kolegu Rosberga po prvních dvou závodech v šampionátu na druhé příčce ztrácí 17 bodů, třetí Daniel Ricciardo je o dalších 9 bodů zpět.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.