Lewis Hamilton poradil Danielu Ricciardovi, aby se nebál zaútočit na Sebastiana Vettela hned od prvního závodu u Red Bullu, stejnou cestu totiž zvolil sám Brit, když byl v McLarenu.
Daniel Ricciardo se stane druhým jezdcem týmu Red Bull v příštím roce poté, co se dočkal 'povýšení' z týmu Toro Rosso. Lewis Hamilton připouští, že jej rozhodnutí mistrovské stáje překvapilo, avšak zároveň věří, že je Australan tím pravým.
"Když to oznámili, hodně mě to překvapilo. Ale pokud mají v F1 jeden tým, který má poskytovat zkušenosti mladým jezdcům, pak je dobré vidět, že to opravdu funguje," říká mistr světa z roku 2008. Při porovnání kariér obou pilotů má Daniel při vstupu do top týmu dva roky zkušeností navíc oproti Lewisovi.
Jezdec Mercedesu ho ale vyzývá, aby tlačil na pilu od první zatáčky nového roku. Přesně tak se totiž uvedl Hamilton v Melbourne 2007, když překonal dvojnásobného mistra světa a svého kolegu, Fernanda Alonsa.
"Když mi Dennis řekl, že budu o hodně pomalejší než Fernando, tak jsem si pomyslel, že se mýlí. Útočit hned od prvního závodu v F1 bylo to nejlepší, co jsem mohl udělat." Hamilton pochopitelně doufá, že i Ricciardo zaútočí na Vettela: "Bude mít dobré auto - v jeho pozici by chtělo být spousta jezdců. Já však ne, já už dobré auto mám."
"Takže ano, fandím mu a doufám, že se vyrovná s tím tlakem, co na něj bude. Když přijde mladík do top týmu, tak je tlak vždy velký. Ale si jsem jistý, že to zvládne dobře."
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.
Sezona F1 2025 míří do závěrečné fáze a pozornost se soustředí na dramatický souboj uvnitř McLarenu mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim, zatímco Toto Wolff naznačil, jak vypadají šance Maxe Verstappena na titul.
Šéf týmu Audi pro Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že nadcházející změny pravidel otevřou dveře těm, kdo dokážou nejrychleji přizpůsobit svůj vůz
Po výzvě šéfa Ferrari Johna Elkanna, aby jeho jezdci „více jezdili a méně mluvili“, se Jenson Button na sociálních sítích ozval.
Lewis Hamilton sice na Charlese Leclerca v celkovém pořadí ztrácí 66 bodů, přesto je to právě britský jezdec, jehož hlas by měl mít ve Ferrari při formování budoucí strategie zásadní váhu, hlásá insider.
Ralf Schumacher uvedl, že je vždy dobré mít připravené možnosti a strategii pro nečekané situace. Podle něj by každý jezdec měl myslet na své kroky i v náročných obdobích.
Mark Webber věří, že Oscar Piastri má motivaci a charakter potřebný k silnému závěru sezony. Podle něj může mladý jezdec v posledních třech závodech znovu ukázat svůj talent a posunout McLaren vpřed.
Aston Martin vstupuje do nové etapy s ambiciózními cíli a intenzivní přípravou. Tým i jeho klíčoví členové pracují na zdokonalení všech aspektů svého fungování, přičemž pozornost fanoušků i odborníků zůstává upřena na jejich další kroky.
McLaren Racing rozšířil svůj Driver Development Programme o dvě nové talenty, Elly Stevens a Elly Häkkinen. Tým věří, že program jim poskytne zkušenosti a podporu potřebnou k dalšímu růstu v motorsportu.
Šéf McLarenu Zak Brown a bývalý šéf Red Bullu Christian Horner se v posledních letech Hornerova působení v týmu často pouštěli do ostrých slovních výměn. Jejich vzájemné přestřelky patřily k nejvýraznějším v paddocku.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.