Lewis Hamilton připouští, že i přes ohlášené změny má o pneumatiky stále trochu obavy. Podle Pirelli však jsou naprosto bezpečné - i původní verze s ocelovou výztuží.
Pirelli do Německa veze měkké a středně-tvrdé pneumatiky, která je nově vybavena kevlarovou, nikoliv ocelovou výztuží, jak tomu bylo v dosavadních závodech letošní sezóny. Do Maďarska potom doveze loňské konstrukce s letošními směsmi.
Pilot Mercedesu Lewis Hamilton v oficiálním tiskovém prohlášení uvádí, že je s úpravami po defektech v Silverstone spokojený, v rozhovoru pro BBC nicméně připustil, že má stále mírné obavy.
"Pořád je to znepokojující. Uvidíme o víkendu, jak to půjde, ale jsem si jistý, že učinili kroky k tomu, aby byly bezpečnější. Jsem spokojený, ale až na místě budeme mít lepší přehled o tom, jaké to pro nás bude. Všichni jsme na stejné lodi, ale jsem rád, že se něco podniklo," uvedl Hamilton.
Sportovní ředitel Pirelli Paul Hembery ale tvrdí, že upravené i původní verze letošních pneumatik byly naprosto bezpečné. Ústupek učinily pod nátlakem týmům, které nerespektovaly jejich doporučení a nové pneumatiky stále nezvládaly.
Hamilton si kvůli pneumatikám stále dělá starosti (foto: Mercedes AMG F1 Team)
"I když byla letošní verze s ocelovou výztuží při správném používání naprosto bezpečná, kevlarová se zvládá snadněji... Pokud neexistuje systém, který by nám umožnil vynutit dodržování souvisejících specifikací - jako jsou tlaky pneumatik či odklon kol, tedy nesprávné používání, které přispělo k selháním v Silverstone - raději přivezeme méně sofistikovanou pneumatiku," říká Hembery.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.
Lando Norris varoval, že nahrazení DRS aktivní aerodynamikou by mohlo ubrat závodům na autentičnosti. Zdůraznil, že Formule 1 by měla zůstat skutečným sportem a neměla by působit uměle či předem nalinkovaně.
Ralf Schumacher doporučil Lawrenceovi Strollovi, aby zvážil nahrazení svého syna Lance, pokud chce Aston Martin bojovat o špičkové pozice ve Formuli 1. Podle něj by osobní vazby neměly stát v cestě sportovnímu úspěchu týmu.
Alex Albon označil sezónu 2025 za svou nejlepší v kariéře F1, přičemž vyzdvihl svou konkurenceschopnost a zkušenosti získané během čtyř let ve Williamsu.
George Russell naznačil, že jednání o nové smlouvě s Mercedesem nemusí spěchat, přičemž jeho budoucnost po sezoně 2025 zůstává otevřená. Britský jezdec dodal, že chce pečlivě zvážit všechny možnosti, než učiní konečné rozhodnutí, a tým i on si dají čas, aby našli nejlepší řešení.