Lewis Hamilton připouští, že i přes ohlášené změny má o pneumatiky stále trochu obavy. Podle Pirelli však jsou naprosto bezpečné - i původní verze s ocelovou výztuží.
Pirelli do Německa veze měkké a středně-tvrdé pneumatiky, která je nově vybavena kevlarovou, nikoliv ocelovou výztuží, jak tomu bylo v dosavadních závodech letošní sezóny. Do Maďarska potom doveze loňské konstrukce s letošními směsmi.
Pilot Mercedesu Lewis Hamilton v oficiálním tiskovém prohlášení uvádí, že je s úpravami po defektech v Silverstone spokojený, v rozhovoru pro BBC nicméně připustil, že má stále mírné obavy.
"Pořád je to znepokojující. Uvidíme o víkendu, jak to půjde, ale jsem si jistý, že učinili kroky k tomu, aby byly bezpečnější. Jsem spokojený, ale až na místě budeme mít lepší přehled o tom, jaké to pro nás bude. Všichni jsme na stejné lodi, ale jsem rád, že se něco podniklo," uvedl Hamilton.
Sportovní ředitel Pirelli Paul Hembery ale tvrdí, že upravené i původní verze letošních pneumatik byly naprosto bezpečné. Ústupek učinily pod nátlakem týmům, které nerespektovaly jejich doporučení a nové pneumatiky stále nezvládaly.
Hamilton si kvůli pneumatikám stále dělá starosti (foto: Mercedes AMG F1 Team)
"I když byla letošní verze s ocelovou výztuží při správném používání naprosto bezpečná, kevlarová se zvládá snadněji... Pokud neexistuje systém, který by nám umožnil vynutit dodržování souvisejících specifikací - jako jsou tlaky pneumatik či odklon kol, tedy nesprávné používání, které přispělo k selháním v Silverstone - raději přivezeme méně sofistikovanou pneumatiku," říká Hembery.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.