Na tiskové konferenci po včerejší Velké ceně Austinu vládla v závěru uvolněnější atmosféra. Nejrychlejší tři piloti si i zavtipkovali.
Lewis Hamilton včerejší závod vyhrál těsně před vedoucím mužem šampionátu Sebastianem Vettelem, bronzový skončil již s větší ztrátou Fernando Alonso. Pilot McLarenu dostal otázku, zda vítězství po oslavě šampaňským oslaví také opékáním.
"Měl jsem několik burgerů minulou noc, takže jsem dnes byl pěkně těžký... a ve skutečnosti vlastně ani nepiju. Dal jsem si trochu šampaňského, ale opravdu moc dobře nechutné," popisoval Hamilton.
Poté se podíval na vedle sebe sedícího Alonsa a vzpomínal na Abú Zabí: "Fernando říkal, že v minulém závodě do toho dali 7-Up nebo Sprite, tentokrát to nebylo stejné."
"Snad se dnes večer sejdeme s týmem. Sešli jsme se už včera, ale jsem si jistý, že to dnes oslavíme," pokračoval britský pilot, když jej náhle s úsměvem přerušil Vettel: "Před chvíli řekl - a viděl jsem ho, jak si vyměňuje čísla s holkami na pódiu - že si to večer užijeme!"
Hamilton opáčil: "Myslím, že to bylo naopak. On se tam zdržel, proto jsme tady o něco později." Sebastian se ale s jeho vysvětlením nespokojil: "Víte, on byl první - nejen v závodě, ale také v balení holek."
Pódium v Austinu (foto: COTA)
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.