Mercedes se s posledními novinkami hodně přiblížil Red Bullu, podle svého šéfa Tota Wolffa i přesto potřebují příští rok přijít s úplně novým autem, na kterém již v továrně usilovně pracují.
Podle inženýrů Stříbrných šípů Lewis Hamilton potřeboval jen pár kol navíc, aby ve Velké ceně Spojených států zdolal vítězného Maxe Verstappena. Stáj tam nasadila novou podlahu, která se hodně podobá jejich řešení připravovanému pro rok 2024.
"Šlo o jedno z prvních vylepšení, které jsem za poslední dva roky pocítil... jestli přineslo desetinu, druhou desetinu jsem získal větší důvěrou v auto, se kterým jsem mohl do zatáček najíždět ostřeji," pochvaloval si sedminásobný mistr světa, jenž byl ale po závodě společně s Charlesem Leclercem z Ferrari dodatečně diskvalifikován za příliš velké opotřebení kluzné desky v zadní části podlahy.
"Myslím, že jsme měli to nejrychlejší auto, ale nezoptimalizovali jsme ho. Doufám, že tato výkonnost se později projeví, protože něco takového sport potřebuje. Potřebujeme pár dobrých závodů, v nichž bude s Maxem bojovat někdo jiný," komentuje Wolff.
"Zdá se, že nová podlaha funguje. V rychlých zatáčkách v Suzuce jsme byli příšerní, tady jsme byli konkurenceschopní. Zdá se, že máme správný směr," pochvaloval si šéf Mercedesu po Velké ceně Spojených států.
Jejich plány na kompletní předělání konstrukce monopostu pro rok 2024 se nicméně nemění: "Auto zcela měníme, protože zkrátka musíme Red Bull přeskočit a stále nám schází půl sekundy. S dalším vývojem bychom toho nedosáhli," vysvětluje Wolff.
Bývalý pilot Timo Glock k tomu dodává: "Mercedes nyní rozumí směru, kterým se musí ubírat. Myslím, že auto nyní více připomíná Red Bull a McLaren. Zdá se, že se čím dál více blíží tomu správnému směru, obzvlášť po nasazení vylepšení, které u Lewise fungovalo velmi dobře. Vypadá to, že se naučili dost na to, aby příští rok přišli s autem, které bude od počátku stejně rychlé jako Red Bull."
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.