Rozstřel patřil Red Bullu a Maxi Verstappenovi. Těsné výsledky však dávají tušit, že sprint nabídne zajímavou podívanou
Úvodní část rozstřelu opanoval Max Verstappen před Albonem a Leclercem. Naopak nepostoupili, oba Haasy, Botas, Sargeant a Cunoda. Zejména z pohledu Američana šlo o doslova tristní výsledek, když si uvědomíme, že Albonův čas stačil na top 3. Za zmínku rovněž stojí snad až extrémní vyrovnanost, neboť prvních sedm pilotů se nacházelo v pouhých třech desetinách sekundy.
Také druhá sekvence rozstřelu patřila Verstappenovi. Za ním se seřadili oba jezdci Ferrari, Nahnuté to měl Mercedes, ale Hamilton i Russell nakonec postoupili do SQ3. Takové štěstí neměli Ricciardo, Alonso, Ocon, Stroll a Zhou. Tito piloti sítem SQ2 neprošli.
SQ3 nabídla pořádně dramatickou řež. První čtyři piloti skončili v rozmezí jedné desetiny sekundy. Vyhrál Verstappen, druhý byl Leclerc, třetí Hamilton a čtvrtý Norris. Zklamali Sainz a Russell, kteří na svoje týmové kolegy ztratili celkem hodně
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.
Carlos Sainz oznámil, že se jako člen představenstva GPDA hodlá zasadit o zlepšení úrovně rozhodování komisařů, které označil za „nepřijatelné“. Chce prostřednictvím své pozice přispět k transparentnějším a spravedlivějším pravidlům pro všechny jezdce.