Druhý trénink před GP Holandska ovládl Lando Norris před Maxem Verstappenem. Naproti tomu Oscar Piastri a Daniel Ricciardo havarovali.
Druhý trénink v Nizozemsku přinesl poměrně svižné tempo a také havárie. O ty se postarali Oscar Piastri a Daniel Ricciardo. Piastri havaroval nárazem do zdi a Ricciardo, aby se mu vyhnul a nenarazil do svého australského kolegy, musel vůz strhnout také do bariéry.
Z pohledu tempa Piastriho víc než dobře zaskočil týmový parťák Norris, který zajel nejrychlejší čas. Hned za něj se zařadil Max Verstappen a Alex Albon. Zdá se tedy, že bychom tentokrát mohli vidět další díl bitvy mezi Red Bullem a McLarenem. Daleko není ani Mercedes, přičemž slušná kola zajeli rovněž piloti AlphaTauri.
🚩 RED FLAG 🚩Piastri and Ricciardo are stopped by the barriers on the banking! #DutchGP #F1 pic.twitter.com/ZO4e6ntCM5
— Formula 1 (@F1) August 25, 2023Naopak příliš nezářilo Ferrari - Leclerc byl jedenáctý, Sainz dokonce až šestnáctý. Rozestupy sice byly relativně malé, ale i tak mají Italové na čem pracovat. V závěru výsledkové listiny se už tradičně nacházel Haas. Pokračoval trend u Mercedesu, kdy oba jeho piloty dělila celkem výrazná časová propast. Hamilton zajel rychleji o čtyři desetiny, proto mu patřila čtvrtá příčka, kdežto Russellovi až čtrnáctá.
Zítra a v neděli však může být situace diametrálně odlišná. V Holandsku je totiž předpovídán déšť, který pokud dorazí, pravděpodobně postaví všechny jezdce a týmy znovu na stejnou startovní čáru.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.