Lewis Hamilton sice vyjednává s Mercedesem o své další budoucnosti ve Formuli 1, v zákulisí se však objevují spekulace o tom, že by se mohl objevit v některém z konkurenčních týmů. Šéf Red Bullu Christian Horner se vyjádřil k tomu, zda by se nemohl objevit u nich.
Britskému sedminásobnému šampionovi vyprší smlouva na konci roku, proto nyní se svým nadřízeným Totem Wolffem jedná o jejím prodloužení. Má ale vysoké finanční požadavky, které se vedení Stříbrných šípů moc nezamlouvají.
Red Bull na druhou stranu přemýšlí, koho by vzal ke své jedničce Maxovi Verstappenovi, protože Sergio Pérez za ním dost zaostává a v poslední době se mu nedaří postupovat v kvalifikacích do Q3, zatímco Holanďan se stejným vozem získává jedno pole-position za druhým.
Odborný poradce týmu Helmut Marko se zajímá o Landa Norrise z McLarenu, na přetřes ale došla i další jména. Horner na dotaz novinářů k případnému zájmu o Hamiltona řekl: "Nejde o nic, o čem bychom v poslední době vůbec uvažovali!"
"Musíme samozřejmě platit za ty dva jezdce, museli bychom asi prodat továrnu," uvedl k sumě, kterou za své angažmá požaduje britský pilot. Jeho plat se pohybuje kolem 35 milionů dolarů (740 mil. Kč), Verstappen však paradoxně pobírá již o 10 mil. dolarů (212 mil. Kč více).
Horner nicméně přiznává, že kdysi o případném přestupu Hamiltona jednali: "Lewis je samozřejmě skvělý jezdec. Snad tady bude ještě hodně dlouho. V historii bylo několik okamžiků, kdy jsme spolu vedli pár konverzací o tom, že by se přidal k Red Bullu, ale nešlo o nedávnou minulost."
Brit se zřejmě dohodne na prodloužení své smlouvy s Mercedesem, i když se hovoří také o možném odchodu k Ferrari. Tuto variantu ale komplikuje neschopnost Scuderie postavit vítězné auto, s nímž by si chtěl dojet pro rekordní osmý titul v F1.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.