Úvodní trénink v Miami patřil Mercedesu. George Russell zajel nejrychlejší a Lewis Hamilton druhý nejrychlejší čas. Naopak nedařilo se Hulkenbergovi, který havaroval.
První trénink v Miami přinesl slunečné počasí. Týmy se trápily s přilnavostí, kvůli čemuž došlo k několika hodinám a výletům mimo trať. Hodiny předvedl Nyck de Vries, výlet mimo trať si neodpustil Albon. Problémy měl Mercedes - George Russell si hned v prvním kole stěžoval na mizernou ovladatelnost svého vozu a po inženýrech požadoval jeho přenastavení.
V polovině měřeného tréninku havaroval Nico Hulkenberg, jelikož se jednalo o poměrně tvrdou ránu, následovaly červené vlajky. Přerušení měřených jízd týmy mrzelo. Většina totiž do Miami přivezla nové díly a kvůli červeným vlajkám bylo méně času na jejich analýzu. S balíkem vylepšení přišli například Red Bull, Ferrari nebo již zmíněný Haas.
🚩 RED FLAG 🚩Hulkenberg loses the car at Turn 3 and he hits the wall#MiamiGP #F1 pic.twitter.com/NJM3f8vmNP
— Formula 1 (@F1) May 5, 2023Rychlost jednotlivých vozů se z prvního tréninku příliš vyčíst nedá. Jasné je, že největším favoritem na vítězství bude v Miami opět Red Bull, který jezdí během tohoto závodního víkendu se speciálním zbarvením. Ale jak to bude vypadat za rudými býky? Všeobecně se očekává další bitva Ferrari, Aston Martinu a Mercedesu.
První trénink nakonec ovládl George Russell s časem 1:30,1, druhý byl Lewis Hamilton, který na svého týmového kolegu ztratil dvě desetiny. Následovali Leclerc, Verstappen a Sainz. Vítěz předchozího závodu Sergio Pérez zajel až jedenáctý nejrychlejší čas.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.