Jaká bude další budoucnost Lewise Hamiltona? Brit stále nemá kontrakt pro příští sezonu a dohady o jeho dalším směřování sílí.
Eddie Jordan má jasno. Podle obchodníka a bývalého šéfa stejnojmenné stáje by sedminásobný šampion měl zamířit k Ferrari. Jordan to zdůvodňuje vícero aspekty, kromě jiného i tím, že Mercedes se prý začíná více soustředit na mladého George Russella.
„Lewis by měl zamířit k Ferrari. Potřebuje to Ferrari i Formule 1 jako taková. Doufám, že k tomu dojde," přeje si Jordan. Další teoretickou možností je pro Hamiltona návrat do McLarenu. V britské stáji před lety začínal a ve Wokingu slavil svůj první titul ve F1. Takovému scénáři ale Eddie Jordan příliš nevěří. „Mohl by se vrátit do McLarenu, ale vzhledem k tomu, jak na tom tým teď je, nedávalo by to pro něj smysl. Lewis potřebuje tým, který je schopný vyhrát šampionát."
Logicky se nabízí výměna sedaček mezi Lewisem Hamiltonem a Charlesem Leclercem. O situaci Hmailtona už řeč byla a ani Leclerc momentálně není ve Ferrari dvakrát spokojený. Monačan údajně před pár dny inicioval schůzku s prezidentem Ferrari, na které se měla řešit jeho budoucnost.
„Leclerc by se do Mercedesu hodil. Bylo by super vidět jeho souboj s Russellem v jednom týmu. Jsem si jistý, že celý formulový svět by výměnu mezi Hamiltonem a Leclercem uvítal," dodává Eddie Jordan. A co myslíte vy? Hnou se ledy na přestupovém trhu?
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.