 
            Sebastian Vettel strávil největší část své kariéry ve Formuli 1 s týmy Red Bull a Ferrari. Na jejím konci však přiznal, že v určité době mohl zamířit i do Mercedesu.
„Zhruba v polovině mého angažmá u Ferrari jsme se o tom s Nikim Laudou bavili, ale nebylo to nic seriózního. Spíš šlo jen o přátelskou výměnu názorů. Byl jsem v té době oddaný Ferrari a chtěl vyhrávat právě s nimi," praví Vettel.
To se nakonec povedlo jen částečně, Seb sice získal s Ferrari několik vítězství, na mistrovský titul ale v rudém nikdy nedosáhnul. Nejblíž k tomu měl patrně v roce 2017, ale i tehdy byl Mercedes nakonec úspěšnější. Definitivní zlom poté přišel o rok později v Německu, kde dnes už legendární havárie předznamenala Vettelův ústup ze slávy.
A jak vidí Vettel možnost soupeření v jednom týmu s Lewisem Hamiltonem? „Známe se od juniorských formulových kategorií, nikdy jsme spolu neměli problém. Baku 2017 bylo spíše jen nedorozuměním. Nevím ale, jestli by Mercedes chtěl mít vedle sebe dva tak moc ambiciózní piloty. Pokud by k tomu ale v minulosti opravdu došlo, určitě bych si to užil, byla by to velká výzva. Ale jak už jsem řekl, byl jsem oddaný Ferrari, nechtěl jsem změnit tým a jen tak vyhrávat s Mercedesem," doplňuje Vettel.
Ten svou kariéru na konci letošní sezony uzavřel. Ve Formuli 1 se nakonec objevil u pěti týmů, debutoval v barvách BMW, poté zamířil do Toro Rosso, Red Bullu Ferrari a Aston Martinu. Na svém kontě má čtyři mistrovské tituly. Nyní je jeho ambicí věnovat se rodině, v budoucnu však nevylučuje návrat do světa motorsportu v roli týmového manažera.
 
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.