Lewis Hamilton se pochvalnými slovy loučí se svým týmovým kolegou Valtterim Bottasem, jenž po sezóně přestoupí k Alfě Romeo.
Úřadující mistr světa společně se svým finským parťákem pro Mercedes vyjeli čtyři konstruktérské tituly, čímž vytvořili jednu z nejúspěšnějších dvojic v historii Formule 1. Lewis často oceňoval schopnosti svého kolegy a v Belgii jejich pracovní vztah označil za "lepší než kdykoliv dříve."
Po oznámení Fina o ukončení kariéry v Mercedesu Hamilton na svůj Instagram napsal: "Jsem velmi hrdý na to, že jsem v posledních pěti letech pracoval po boku Valtteriho Bottase. Společně jsme byli součástí týmu, který ovládl čtyři šampionáty konstruktérů."
"Vzájemně jsme jeden druhé motivovali, abychom na to dále tlačili během dobrých i špatných chvil. Byl nejlepším týmovým kolegou, s nímž jsem měl to potěšení pracovat," chválí sedminásobný šampion Bottase, jenž byl jeho pátým týmovým kolegou v F1 po Fernandovi Alonsovi, Heikkim Kovalainenovi, Jensonovi Buttonovi a Nicovi Rosbergovi.
"Tvá rychlost a houževnatost jsou působivá. Ale to, v čem pro mě opravdu vynikáš, je lidská bytost, kterou jsi. Jsi lepší, než si myslíš. A já vím, že máš před sebou zářnou budoucnost," dojímá Hamilton svého týmového kolegu.
"Děkuji ti Valtteri za veškerou tvou podporu a úžasný příspěvek týmu. Budeš chybět. Přeji ti všechno nejlepší v tvých budoucích dobrodružstvích. Zakončeme to silně a získejme ten osmý [titul] pro tým," vyzývá v závěru 36letý Brit.
Ten si přál, aby společně pokračovali i v příští sezóně, Mercedes se však na konec rozhodl pro angažování mladého Georgea Russella, který v současnosti závodí za Williams.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.