Kvalifikaci na GP Štýrska ovládl Holanďan Max Verstappen, druhý byl Valtteri Bottas a třetí Lewis Hamilton.
Kvalifikace na GP Štýrska začala za podobných podmínek jako třetí trénink, první měřené kolo si zapsal Nicholas Latifi. Po chvíli se na trať vydali i ostatní jezdci, ze kterých byl nejrychlejší Max Verstappen před druhým Bottasem, třetí byl Norris a čtvrtý Hamilton. Po druhých pokusech zajel své rychlé kolo Juki Cunoda v hodnotě 1:04,608, což mu stačilo na 4. místo, pátý byl potom Sergio Pérez. Do další části nepostoupil Nicholas Latifi, Esteban Ocon, Kimi Raikkonen a oba Haasy.
Ze začátku prostřední části zkusili Bottas, Hamilton Verstappen a Giovinazzi zajet své rychlé kolo na žluté směsi, ale nestačilo to, Hamilton navíc probrzdil třetí zatáčku, kde mělo problém více jezdců. Po posledních pokusech na tom byl nejlépe Pérez, za kterého se se ztrátou jedné desetiny zařadil Lando Norris, dále Gasly, Verstappen, Bottas a Hamilton. V druhé části se ale už mazaly časy, přesněji Strollovi, Cunodovi, Vettelovi a Sainzovi, se kterými do poslední části nepostupují George Russell, Daniel Ricciardo a Antonio Giovinazzi.
Po prvních pokusech v závěrečné části se na prvním místě umístil Max Verstappen, který se jako jediný dostal pod hranici 1:04,000 a toto kolo mu zajistilo pole position v zítřejším závodě. Své kolo v posledních pokusech už nezlepšil Lewis Hamilton, který po penalizaci svého týmového kolegy bude zítra startovat z první řady jako Holanďan.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.
George Russell si pro sezonu 2025 stanovil několik cílů, přičemž za jednu z hlavních priorit považuje zlepšení svého závodního tempa, které považuje za klíčové pro úspěch v nadcházející sezóně.
Moet & Chandon se stalo oficiálním dodavatelem šampaňského pro Formuli 1, čímž francouzský sekt po čtyřech letech na pódiu nahradil italské šumivé víno Ferrari. Společnost LVMH uzavřela s Formulí 1 desetiletý sponzorský kontrakt, který zahrnuje i značky Louis Vuitton a TAG Heuer.
Lewis Hamilton pokračuje v poznávání techniky Ferrari, a podle informací byl již stanoven termín, kdy poprvé usedne za volant vozu F1 2025.
Lewis Hamilton stojí před jednou z nejtěžších zkoušek své kariéry. V barvách Ferrari se musí utkat s Charlesem Leclercem, který je odhodlaný dokázat, že je týmovou jedničkou. Podaří se Hamiltonovi získat rekordní osmý titul mistra světa?
Test pneumatik Pirelli na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya ve středu zakončili Lewis Hamilton, Charles Leclerc a Oscar Piastri, kteří si vyzkoušeli nové pneumatiky pro sezónu 2026.
Formule 1 dnes oznámila novou spolupráci, podle které bude šampaňské značky Moët & Chandon oficiálně podáváno na stupních vítězů po závodech Velké ceny.
Lewis Hamilton opět ukázal svou štědrou stránku. Po více než deseti letech v týmu Mercedes, kde dosáhl mnoha úspěchů, obdaroval všechny zaměstnance svého bývalého zaměstnavatele. Jeho podobizna z Monaka 2019, kterou vytvořil britský umělec Paul Oz, teď zdobí centrálu Mercedesu v Brackley.
Jean Todt, bývalý šéf Ferrari, potvrdil, že více než deset let po vážné nehodě, která změnila život Michaela Schumachera, jej stále pravidelně navštěvuje.
Carlos Sainz, který se připojil k Williamsu, by mohl mít na tento tým podobný vliv, jaký měl přestup Lewise Hamiltona do Ferrari nebo Adrian Neweyho do Aston Martinu. I když jde o silná tvrzení, pro tým, který dlouhodobě zápasí s výsledky, jsou zkušenosti bývalého pilota Ferrari a McLarenu neocenitelné. Tento názor sdílí i šéf Williamsu James Vowles.