 
            Jacques Villeneuve si myslí, že Valtteri Bottas na Imole moc dobře věděl, že ho předjíždí možný nástupce u Mercedesu a proto prý riskoval. V mistrovském boji se na Fina podle něj nemůže spolehnout ani Lewis Hamilton, důvodem je z Kanaďanova mínění Bottasovo mizerné tempo.
Vypadá to, že letošní sezona Formule 1 nabídne nezapomenutelnou podívanou a souboj dvou výjimečných pilotů o mistrovskou korunu. To je něco, na co jsme během posledních několika let nebyli zvyklí a zvyklý na to nebyl ani Lewis Hamilton. Ten se ještě loni nacházel ve velmi komfortní pozici, protože v bitvě o titul ho defacto nikdo neohrožoval. No... Objektivně řečeno žádná bitva o titul ani neproběhla.
Jenže teď je to jiné, na zkušeného Brita vytváří enormní tlak Max Verstappen s Red Bullem, čímž Lewise nutí jít až na samotnou hranu. To je podle mnohých pozorovatelů něco, na co už není sedminásobný šampion zvyklý. Důsledek? Jezdecké chyby. Totéž vypozoroval také Jacques Villeneuve.
„Lewis byl v Imole pod tlakem, kvůli čemuž udělal chybu. Nemyslím si, že by ještě loni musel předjíždění o kolo řešit tímto způsobem, ale situace se změnila... Za poslední roky nebyl zvyklý podstupovat velká rizika, jenže teď má v mistrovském boji soupeře, který je na jeho úrovni a navíc v jiném týmu. Minulý víkend ho zachránila jen červená vlajka, kterou způsobil Bottas, ale na to se nemůže spoléhat donekonečna," hlásí mistr světa z roku 1997.
Villeneuvovi připomíná letošní situace tu z roku 1997, kdy bojoval o titul s Michaelem Schumacherem. Tehdy mu dost pomohl týmový kolega Heinz - Harald Frentzen, přičemž výkonnost týmových dvojek bude hrát podle Kanaďana jednu z klíčových rolí i letos.
„Heinz byl rychlý, ale trvalo mu delší dobu, aby se autu přizpůsobil. Proto Williams vsadil na mě. To tehdejší týmový kolega Schumachera Eddie Irvine mu moc nepomohl. Nechytal se. To my s Heinzem jsme na Michaela vytvořili tlak, což se ukázalo být velmi důležité. Dnes je to tak, že ani pomalý Bottas Lewisovi moc nepomůže," říká Villeneuve.
A dodává: „Proto nechápu Wolffa, proč neustále opomíjí Russella. Nerozumím ani tomu, z jakého důvodu připisuje nehodu z Imoly právě mladému Britovi. Bottas velmi dobře věděl, že ho předjíždí možný nástupce v Mercedesu, přičemž pohybem na dráze prostě riskoval těžkou nehodu," uzavírá.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.