Podle Lewise Hamiltona není jisté, že bude i příští rok pokračovat ve Formuli 1. Prohlásil to při rozhovoru o budoucnosti šéfa Tota Wolffa v týmu.
Wolff včera v Monze dal najevo, že přemýšlí o svém nástupci, pokud se rozhodne nepokračovat v příští sezóně u Stříbrných šípů, jenž si včera zajistily sedmý titul v řadě.
A Hamilton na otázku, zda to může mít vliv i na jeho budoucnost, odpověděl: "Nevím, jestli tady budu příští rok, takže mě to momentálně netrápí." Lewis si může sedmý jezdecký titul zajistit už v příštím závodě, čímž vyrovná rekord Michaela Schumachera.
Jeho smlouva s Mercedesem vyprší na konci letošní sezóny. O své budoucnosti s Wolffem dlouze hovořil: "Chápu to, měli jsme spolu hodně hlubokých rozhovorů, já s Totem. Velmi dobře si tedy uvědomuji, jak na tom duševně je. Myslím si, že sdílíme a společně neseme velké břímě."
"Jsme tady dlouho. Rozhodně chápu touhu po tom se trochu stáhnout a věnovat více času rodině a těmto věcem. Nevím, kdo by jej nahradil, je však lídrem. Nenasadí nikoho, kdo by nebyl schopný zvládat tu práci, kdo by na ní neměl či nebyl připravený. Najde ty správné lidi., proto jsme úspěšní," pokračuje Hamilton.
"V tomto týmu to ale není jen o jedné osobě. Jde o kolektiv mnoha lidí. Toto nestaví auto. Jde opravdu o týmové úsilí. Já jej však podporuji, cokoliv chce udělat, aby se posunul dále," říká Hamilton na účet svého šéfa, s nímž má dobrý vztah.
Nakolik je reálné, že se britský pilot z F1 příští rok stáhne? "Je listopad a je šílené, že vánoce už nejsou tak daleko. Přirozeně se cítím skvěle, velmi silně, jako bych mohl pokračovat spoustu měsíců. Takže nevím," odpovídá.
"Zmínili jste Tota a dlouholeté působení v F1. Existuje spousta věcí, které setrvávají v mé mysli. Rád bych tady byl příští rok, ale určitě to není jisté. Je toho spousta, co mě vzrušuje 'po životě.' Čas ukáže," dodává nejistě Hamilton.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.