Bývalý technický ředitel Williamsu Pat Symonds si všímá výkonů mladého Georgea Russella, jenž letos hájí barvy stáje z Grove.
Je pravda, že Williams se svým vozem ani dál od boje o titul už asi být nemůže, jejich 21letý nováček je přesto příslibem. V posledních závodech prokázal i s nekonkurenceschopným monopostem slibnou formu a na Hungaroringu v kvalifikaci dokonce předčil Péreze, Ricciarda i Strolla s podstatně lepší technikou.
Pravidelně končívá před svým zkušenějším týmovým kolegou Robertem Kubicou, jenž jej v kvalifikaci ještě ani jednou neporazil. Russell proto v padoku sklízí chválu - tentokrát i od Pata Symondse, jenž v minulosti v F1 spolupracoval s takovými hvězdami, jako byli Michael Schumacher či Fernando Alonso.
Na otázku, kdo se podle něj stane v budoucnu mistrem světa, současný technický ředitel Formule 1 odpovídá: "Dám vám zvláštní odpověď. Opravdu na mě zapůsobil George Russell, když jsem jej sledoval ve Formuli 2."
"Pozoroval jsem, že v mnoha odlišných podmínkách opravdu dobře závodí - když vedl na čele, kontroloval závod, prodíral se provozem, za mokra, za sucha, když se věci pokazily, tak se držel. Mám takový pocit, že může jít o kluka, jehož bude záhodno sledovat," vysvětluje Symonds.
Na výkony mladíka Williamsu jsme po letní přestávce tedy zvědavi. Tým ve svém hodnocení po Velké ceně Maďarska uvedl, že zlepšení fungují a že se mu konečně podařilo "otočit list." Podaří se mu stáhnout svou ztrátu na střed pole a dokáže ve vývoji držet tempo a bojovat s ostatními?
Stunner of a lap from @GeorgeRussell63 and oh so close to Q2 🔥#HungarianGP 🇭🇺pic.twitter.com/CQ0B6FYChR
— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) August 3, 2019Making it stick around the outside ↪️Good work @GeorgeRussell63 👌pic.twitter.com/ibwccAbnwb
— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) August 7, 2019
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.