Vedení týmu Haas Formula 1 trvají na tom, že nikdy nepřistoupili na myšlenku, že by se jejich návrat do F1 neuskutečnil, navzdory šířícím se obavám ohledně nejisté finanční situace v motoristickém sportu.
Günther Steiner, týmový šéf Haas F1 Team tvrdí, že majitel Gene Haas, zůstává projektu F1 věrný bez ohledu na negativní okolnosti, týkající se dohadům kolem výše případného rozpočtu. "Domnívám se, že finanční podmínky se budou dále měnit, stále se o nich jedná - a uspokojit všechny zainteresované strany bude nesmírně obtížné.
Nejsme do situace aktivně zapojeni, nemáme žádné hlasovací právo, ale máme možnost detailně sledovat, jak se situace vyvíjí. Gene má všechno pod kontrolou. Nadále vše pozorně monitorujeme, i když to vypadá, že dohady snad nikdy neskončí. Možná budeme mít jednou rozhodující hlas, ale momentálně jsme jen v roli diváků," pokračuje Steiner.
Haas momentálně nadále připravuje svůj projekt F1, když rozšiřuje počet zaměstnanců v týmové základně v Banbury. Steiner tvrdí, že vůz byl už naplánován a předpokládá, že kompletní šasi by mělo být hotovo v září, takže by tým měl být schopen se připojit k prvním předsezóním testům.
"Pořizujeme velké množství komponentů od Ferrari. Je to poměrně dlouhý seznam, ale podvozek a karosérie budou v naší produkci. Nemůžeme si dovolit nechat ujít žádný test. Kalendář ještě není oficiální, takže musíme být ve střehu a reagovat na jakékoli změny, abychom se prvních testů zúčastnili," tvrdí Steiner.
Haasův tým, jehož účast v šampionátu F1 byla schválena v dubnu 2014, měl být členem startovního pole už letos, ale časově se nepodařilo sladit veškeré aspekty přípravy, takže jeho debut byl o rok odložen.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.