Bylo potvrzeno, že galavečer, který každoročně pořádá FIA, se přesune z Monaca do Indie. V roce 2011 se tento večer odehraje opět druhý víkend v prosinci, nicméně hodně daleko od dosavadní destinace, kterou bylo Monte-Carlo.
S návrhem na uspořádání tohoto galavečera v Novém Dillí přišel šéf a majitel týmu Force India, Vijay Mallya, již dříve. Nicméně teď ho schválila FIA, která nedávno předala ocenění pro nejlepší jezdce a týmy v různých motoristických disciplínách, které se jedou pod hlavičkou FIA, za rok 2010.
„Toto je zlomový moment pro indický motorsport,“ řekl KD Madan, prezident Federace motorsportovních klubů Indie (Federation of Motor Sports Clubs of India – FMSCI) pro indické The Times. Země by příští říjen také měla hostit historicky první Grand Prix Indie.
„První Grand Prix Indie a teď také ocenění FIA v Indii – je to jasná indikace toho, že Indie je na tom teď velmi dobře a zapisuje se na světovou mapu, dokonce i ve světě motorsportu. Před několika lety bychom si něco takového nemohli představit, ale FMSCI pracuje velice tvrdě, aby se motorsport stal jedním z čelních sportů v zemi. Být první zemí v Asii, která bude hostit galavečer, hlasitě vypovídá o tom, jak je indický motorsport globálně přijímán.“
„Příští rok bude pro indický motorsport velice důležitý a my potřebujeme veškerou možnou podporu od zbytku národa, abychom uspěli.“
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.