Lewis Hamilton je po dnešních trénincích potěšený výkonem svého monopostu MP4-25.
Brit potřebuje vyhrát a mít přitom takové štěstí, díky kterému by Alonso, Webber ani Vettel byly v potížích, a on by tak získal mistrovský titul. Po pátečních trénincích si Lewis Hamilton více věří.Hamilton uvedl, že klíčem k takovému úspěchu byl zadní přítlak, díky kterému získal takovou rychlost.
„Jsem opravdu, opravdu šťastný,“ řekl Hamilton. „Doufal jsem, že zadní přítlačné křídlo přinese výrazné zlepšení, pracovali jsme na něm již od Suzuky, a jsem rád, že jsme jej použili. Víme, že díky tomuto zlepšení disponujeme obrovským potenciálem, což je pro nás obrovské plus.“
„S autem jsem byl dnes hodně spokojený, cítil jsem se v něm dobře. Moje kondice se trochu zhoršila, jsem trochu nemocný a beru nějaké léky.“
Ale i přes tento velký optimismus Hamilton dodává, že může být obtížné porazit v kvalifikaci Red Bull, protože právě v kvalifikacích Webber s Vettlem získali 14 prvních míst z 18 závodů tohoto roku.
„Mám velkou naději, které věřím na 120 %. Myslím, že naše auto je absolutně nejrychlejší,“ řekl Hamilton. „Zítra to ještě bude těžké – Red Bull se ještě v kvalifikaci může až o půl sekundy zlepšit, ale jsme jim blíže než kdykoliv předtím.“
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.