Novému týmu Virgin Racing patří aktuálně poslední místo v Poháru konstruktérů. Technický ředitel vysvětluje důvod této nepříliš úspěšné bilance a uklidňuje veřejnost slibem dalšího technického progresu jejich monopostu.
Nick Wirth zopakoval, že cílem stále zůstává desáté místo, které nyní okupuje Lotus jako nejlepší z nových týmů. "Na dvanáctém místě jsme proto, protože naši konkurenti dokázali využít okolností v prvních závodech a získali lepší místa v cíli. Musíme zlepšit výkonnost našeho vozu a až se naskytne nějaká příležitost, musíme ji také využít. Tvrdě pracujeme až do posledního závodu."Nejlépe se doposud z nových týmů dařilo Lotusu se kterým ale Virgin držel tempo, s odstupem za nimi pak ve většině případů následovala stáj HRT. Všechny týmy jsou bez bodu, proto rozhodují umístění v cíli. Lotus má díky Kovalainenovi z Austrálie 13. místo, HRT dvě 14. pozice Chandhoka a Virgin pouze jednu 14. z Malajsie díky di Grassimu.
Dvě 14. místa Karuna Chandhoka odsunula Virgin na poslední místo.
Poslední vystoupení na Hungaroringu naplňuje Wirtha optimismem, neboť byli konkurenceschopní i na okruhu, který jejich autu neměl ve srovnání s Lotusem příliš vyhovovat. Přiznává však, že situaci zřejmě nahrává i fakt, že malajský tým už přesunul pozornost k práci na voze pro příští sezonu.
Max Verstappen bude mít novou závodní helmu na závody v Rakousku, Belgii a Nizozemsku. Tyto tři Velké ceny jsou součástí pěti nejbližších závodů v kalendáři F1.
Toto Wolff zavzpomínal na své skromné začátky, kdy jako teenager působil jako instruktor jízdy na Red Bull Ringu. Dnes se na stejném místě vrací jako šéf jednoho z nejúspěšnějších týmů Formule 1.
Týmy nasadí klíčové technické novinky a zároveň začínají připravovat vozy pro sezonu 2026. Ferrari, Red Bull i Mercedes chystají vylepšení, která mají rozhodnout o jejich šancích ve zbytku roku a naznačit strategické směřování do budoucna.
Formule 1 míří o víkendu na domácí trať Red Bullu do Rakouska. Do Spielbergu přijíždí týmy plné emocí po dramatickém závěru Velké ceny Kanady.
Lawrence Barretto si povídal s Nicem Hülkenbergem o jeho návratu do F1, letošních bodech pro Sauber a budoucnosti s Audi od roku 2026. Německý jezdec věří, že je součástí projektu s velkým potenciálem.
Spekulace o návratu Valtteriho Bottase do F1 v barvách Cadillacu pro rok 2026 zesílily po jeho záhadném příspěvku na sociálních sítích. Finský jezdec aktuálně působí jako rezervní pilot Mercedesu.
Alex Dunne absolvuje svůj debut ve Formuli 1, když nastoupí za McLaren v prvním tréninku na Velkou cenu Rakouska. Pro mladého talentovaného Ira jde o významný krok směrem k možné budoucnosti v F1.
Rakousko bylo dosud důležitým bodem v kariéře Landa Norrise. Velká cena v roce 2025 mu nabídne šanci napravit chybu z kanadského závodu.
Christian Horner popsal, jak byla F1 v jeho začátcích u Red Bullu méně formální a více spontánní. Dnes je podle něj šampionát výrazně profesionálnější a řízený s mnohem větší precizností.
Hungaroring se připravuje na velkou proměnu. Nové zázemí pro týmy, moderní tribuny i podzemní tunely promění legendární okruh v špičkové a moderní místo pro konání Velké ceny. Tato rozsáhlá rekonstrukce přichází právě včas na oslavu 40. ročníku maďarského závodu F1.
Lewis Hamilton se letos sžívá s novým prostředím ve Ferrari po dvanácti letech u Mercedesu. Už teď ale vzhlíží k roku 2026 s jasným požadavkem.
Oscar Piastri momentálně vede průběžné pořadí šampionátu F1, avšak sám nevěří, že by některý z jezdců byl skutečným kandidátem na titul mistra světa.