Technický šéf jednoho z nováčků letošní sezony – Lotusu, se vyjádřil ke spekulacím okolo nového dodavatele pneumatik pro Formuli 1, kterým by měl být francouzský gigant Michelin.
V posledních dnech vyšlo na povrch, že možnou náhradou za odcházející společnost Bridgestone, by mohla být světová pneumatikářská jednička Michelin, která seriál Formule 1 opustila na konci sezony 2006 po zisku titulů v posledních dvou ročnících své působnosti.
Mike Gascoyne však přišel s novou informací. Podle jeho zdrojů by Michelin podmiňoval svou účast v roce 2011 změnou aktuálních pravidel. Pneumatikáři z Clermont – Ferrand údajně vyžadují zvětšení současných třináctipalcových ráfků o plných pět palců.
Gascoyne je pevně přesvědčen o velkém dopadu takto razantních změn nejen na mechanickou oblast vozu, ale i na samotnou aerodynamiku. Proto také varuje před ukvapenými rozhodnutími, při výběru nového dodavatele, které by mohlo poškodit především menší týmy: "Ohledně této otázky mám velice smíšené pocity. V některých ohledech, jako nový tým, můžete podporovat velké změny pravidel, protože tato radikálnost vám může velice prospět. Na druhou stranu, jako nový tým mnohdy nemáte potřebný počet lidí a vybavení, abyste se se změnou vyrovnali. Avšak ať to bude jakkoli, budeme se snažit s tím vypořádat."
Gascoyne dále uvádí: "Některé velké týmy by takové změny nepodpořily, chtěly by uchovat status quo, ale stejně bude příští rok přítomna velká změna aerodynamiky se zákazem dvojitých difuzorů. Týmy tak budou stavět prakticky nová auta. Vliv na aerodynamiku v případě změny by byl přesto obrovský, proto musíme být velice opatrní, než něco přijmeme."
Güenther Steiner se ostře vyjádřil k veřejným komentářům prezidenta Ferrari Johna Elkanna ohledně jezdců týmu.
Yuki Tsunoda si z Interlagosu odnesl tvrdou lekci poté, co jeho kolize s Lansem Strollem vedla k dvěma desetisekundovým trestům.
Sezona 2025 vstupuje do finále a napětí v McLarenu nikdy nebylo vyšší. Oscar Piastri prochází obtížným obdobím a musí se pokusit zvrátit vývoj proti svému týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Lando Norris vede před Oscarem Piastrim o 24 bodů, ale Andrea Stella odmítá řeči o tom, že by měl titul jistý. Podle něj jsou podobné úvahy jen akademické a nic nemění na pokračujícím boji o prvenství.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.
Cadillac se tento týden konečně představuje na závodní dráze, když Sergio Pérez usedá do dva roky starého Ferrari na okruhu v Imole.
Audi odhalilo koncept R26, který naznačuje podobu jejich vozu pro vstup do Formule 1 v roce 2026. Značka zároveň stanovila pětiletý cíl.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.