Jaký bude začátek sezony 2023? Všeobecně se předpokládá, že Red Bull má před zbytkem pole náskok, což si myslí i jeho soupeři.
„Pro nás to byly dobré testy. S autem jsem spokojený, byť před sebou máme ještě nějakou práci. Potřebujeme se zlepšit. Red Bull a Max vypadají být dost silní, takže oni jsou pro mě hlavním favoritem GP Bahrajnu," říká pilot Ferrari Charles Leclerc.
Monačan však neklesá na myslí a věří, že Ferrari manko na rudé býky stáhne. „Sezonu samozřejmě potřebujete dobře začít, ale nejde o to hlavní. Důležitý bude hlavně vývoj během sezony, viděli jsme to loni. Máme všechno potřebné k tomu, abychom uspěli," líčí Leclerc.
Na novém voze s označením SF-23 si pochvaluje zejména nižší odpor a tím pádem vyšší rychlost na rovinkách. Naopak ovladatelnost v zatáčkách není podle jeho slov ideální. Je tedy jasné, že právě tohle je oblast, na které musí v Maranellu zapracovat.
A co Mercedes? Německá stáj nezažila ideální testovací program. Rychlostně to nebylo ono, přičemž o slovo se přihlásila také spolehlivost, konkrétně problémy s hydraulikou. Ty stály Stříbrné šípy poměrně dost cenného času. „Nebyly to nejlepší testy, jaké jsme si mohli přát. Na druhou stranu jsme získali důležitá data, která nám pomohou. Nicméně Max a Red Bull si v Bahrajnu pojedou svou ligu, o druhé místo by ale mohla být svedena pěkná bitva," predikuje George Russell.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.