Druhý brazilský trénink opanoval Esteban Ocon. Dobré tempo Alpine potvrdil také čtvrtý Alonso. Večer je na programu sprint.
Druhý a poslední trénink byl v Brazílii tentokrát pouze formalitou. Týmy totiž po včerejší kvalifikaci nemohou měnit nastavení, takže odjetá kola jim byla prakticky k ničemu. Můžeme však říci, že oproti včerejšku je v Brazílii tepleji a slunečněji, přičemž zdá se, že stejné počasí bude panovat i během sprintu,. Otázkou tedy je, jak takové počasí zvládnou pneumatiky, protože ty dostávají na hrubém brazilském povrchu dost zabrat.
V barvách Williamsu odjel druhý trénink Logan Sargeant. Americký mladík je nejžhavějším kandidátem na zisk druhé závodní sedačky vedle Alexe Albona pro sezonu 2023. K tomu ale musí získat dostatečný počet bodů pro udělení super licence. A právě proto jej britská stáj do druhého tréninku nasadila. Žádné divoké incidenty tentokrát k vidění nebyly. O drobnou výjimku se postaral pouze Latifi, který se projel po trávě. Nešlo však o nic dramatického.
Co se týče celkového pořadí, nejlépe dopadl Ocon, který druhý trénink vyhrál. Francouze ve službách Alpine následují Pérez, Russell, Alonso a Verstappen. Příčky v elitní desítce patřily také oběma vozům Haas. Naproti tomu ani jeden z pilotů Ferrari se v top 10 neumístil.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.