Třetí trénink opanoval Charles Leclerc a Ferrari. Druhý skončil George Russell a třetí Max Verstappen.
Jako první vyjel v rámci třetího tréninku vstříc měřenému kolu Sergio Pérez. Mexičan viditelně trpěl nestabilní zádí svého vozu. To Verstappenův pokus byl o poznání uhlazenější a také o vteřinu a čtvrt rychlejší. Za Verstappena se zařadil Russell, třetí příčka patřila Sainzovi. Jezdci v začátku tréninku příliš nekroužili, na vině byla špinavá a kluzká trať.
S pokračujícím časem piloti postupně zrychlovali. Deset minut před vypršením měřeného času vedl Leclerc před Russellem. Rozdíl mezi oběma činil jen 66 tisícin. Krizový okamžik zažil Verstappen, který jej však dokázal ustát. Maxův čas stačil na druhou příčku. Mistr světa ztrácel na Leclerca dvě desetiny. Pérez se zařadil až na šesté místo se ztrátou půl sekundy.
Slušně vypadal také Haas. Schumacherovi patřila devátá příčka. Magnussennovi jedenáctá. Naopak mimo své obvyklé pozice se nacházel McLaren. Britskou stáj zřejmě čeká další těžký závod. Obzvlášť Ricciardo opět vymetal jen závěr výsledkové listiny. Naproti tomu zářil Albon, který bude chtít s Williamsem znovu bodovat. Odpoledne nás čeká kvalifikace.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.