George Russell přiznal, že začal pociťovat důsledky skákání a drncání vozu. Mercedes se s tímto problémem hodně potýká a po dnešním závodě na italské Imola britského pilota hodně trápila bolest zad a hrudníku.
V Imole se Mercedes dočkal překvapivého čtvrtého místa v podání George Russella. Jeho týmový kolega a sedminásobný mistr světa Lewis Hamilton dojel třináctý. "Lewisi, je mi líto, co jsi dnes musel řídit. Vím, že se řídit nedá a tak jsme si nezasloužili body. Jdeme dál, ale byl to hrozný víkend," komentoval rádiem závod šéf týmu Toto Wolff. "Jo, bez obav, Toto. Dál tvrdě pracujme," odpověděl mu Hamilton. "To budeme. Dostaneme se z toho," ujistil svého jezdce Wolff.
Mercedes se trápí s pochopením vozu a tápe, jak jej dostat do správného provozního okna. Jedním z problémů je také silné drncání auta jako důsledek nových pravidel. Týmy si s tím poradili, ale Mercedes to trápí opravdu hodně. Stačí se podívat na záběry jejich vozu při jízdě na rovinkách...
A jaký je to pocit přímo v autě? "Když je auto ve správném provozním okně a pneumatiky také - kromě toho skákání - se řídí dobře. Ale to drncání. To bere dech. Je to opravdu extrémní, nikdy jsem nic podobného nezažil. Opravdu doufám, že najdeme řešení. Že ho najde každý tým, který se s tím potýká. Protože tohle pro jezdce není udržitelné, aby to tak pokračovalo. Tento víkend je to poprvé, kdy jsem se opravdu hodně trápil se zády a cítil téměř bolest na hrudi, jak to bylo zlé. Ale tohle musíme dělat, jít a zajet nejrychlejší kolo," popsal dnešní zážitek George Russell.
Navíc se jim úplně nepovedla zastávka v boxech. I tak se ale mohl radovat ze čtvrtého místa, když za sebou udržel dotírajícího Valtteriho Bottase v Alfě Romeo. "Zvládl jsem ho udržet za sebou a ubránit se. Je to skvělý okruh, ale za těchto podmínek se to nedá. Jedna jediná možnost k předjetí, jinak nic. Jedna suchá stopa. Nemůžete dělat nic," dodal Brit.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.
Po zisku konstruktérského titulu 2025 v Singapuru varoval Andrea Stella z McLarenu, že teprve před nimi stojí skutečně nejtěžší zkouška.
Alex Palou u londýnského soudu promluvil o svém zklamání z jednání s McLarenem a Zakam Brownem. Jeho slova naznačují, že za původními sliby o Formuli 1 se skrývalo víc, než se zdálo.
Toto Wolff, který má bohaté zkušenosti s napětím mezi týmovými kolegy, poslal do Mclarenu varovný vzkaz.
Podle Flavia Briatoreho čeká Lewise Hamiltona u Ferrari zásadní zlom. Po náročném začátku působení u italské stáje naznačil, že v příštím roce by se mohlo odehrát něco, co všechno změní.
Bývalý závodník Formule E Sam Bird naznačil, že by Red Bull mohl uvažovat o nahrazení Yukiho Tsunody mladším talentem Isackem Hadjarem. Podle něj by takový krok mohl být logický pro optimalizaci jezdecké sestavy týmu.
Valtteri Bottas prozradil nové detaily o svém přechodu do týmu Cadillac, který se chystá na vstup do Formule 1.