Ve třetím tréninku byl nejrychlejší Max Verstappen před Charlesem Leclercem. Velmi dobře se jeví také Magnussen a obě Alfy Romeo.
Ve třetím tréninku se na trať nejdříve vydali jezdci Alfy Romeo. Mírně lepší čas zajel Valtteri Bottas. Následovaly pokusy Landa Norrise a Lewise Hamiltona. Sedminásobný šampion obul hned v úvodu třetího tréninku nejměkčí pneumatiky, na kterých dokázal dosáhnout času 1:34,256.
George Russell byl o dvě desetiny pomalejší. Hamilton však na prvním místě nevydržel dlouho - vystrnadil ho z něj Leclerc, který zajel o půl vteřiny rychleji,. Ferrari mělo včera podle zákulisních odhadů motor vytočený více než konkurence, ale zase byl prý vůz Scuderie oproti konkurenci těžší.
po 25 minutách vyjel na trať poprvé Max Verstappen. A hned z toho byl nejrychlejší čas s náskokem sedmi desetin na druhého Leclerca. U Mercedesu si mezitím Russell stěžoval na výraznou nedotáčivost svého stroje. Poté se o vzrušení postaral Leclerc, který přejel přes obrubník a následně šel do smyku. Naštěstí pro Monačana a fanoušky Ferrari dokázal Leclerc svůj vůz zastavit před bariérou. Vše se tedy obešlo bez hmatatelných škod.
V kvalifikačních simulacích na tom byl nejlépe Verstappen před Leclercem Pérezem a Russellem. Následovali Sainz, Hamilton a Magnussen. Zklamáním jsou McLareny, které se nacházejí až ve druhé desítce. Jezdci Alpine ve třetím tréninku nenasadili nejměkčí pneumatiky.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.