Rovněž ve druhém tréninku zajel nejrychlejší čas George Russell. Rozdíly mezi jezdci byly však velmi malé, smůlu měl Charles Leclerc, který si kvůli technickým problémům nepřipsal ani jeden měřený čas.
První měřený čas si ve druhém tréninku připsal na své konto Pietro Fittipaldi s Haasem. Následovali oba piloti Alfy Romeo a Sainz, všichni zajeli rychlejší kola než mladý Brazilec. Do vedení se brzy dostaly oba Racing Pointy, růžové vozy stále bojují o třetí místo v Poháru konstruktérů. ale k tomu potřebují dobrý víkend od obou svých pilotů. Jen připomeňme, že před týdnem připravil Sergia Péreze o třetí místo problém s motorem pouhá tři kola před koncem závodu.
Problémy mělo Ferrari, Leclerc musel svůj vůz krátce po začátku druhého tréninku odstavit kvůli technickým problémům, Vettel se pro změnu dostal do smyku a jen tak tak uchránil svůj vůz před poškozením.
Near miss! 😬Vettel spins and almost collides with Magnussen - the Haas driver does very well to stay out of his way!#SakhirGP 🇧🇭 #F1 pic.twitter.com/3V72Eir3Qw
— Formula 1 (@F1) December 4, 2020Kvalifikační simulace vynesla do vedení Russella, naproti tomu Bottasovi bylo jeho rychlé kolo odebráno kvůli překročení limitů trati. Frustrace čišela z Verstappena, který si stěžoval na velkou nedotáčivost svého vozu i tak mu to stačilo na průběžné třetí místo. Technické problémy se nevyhnuly ani Norrisovi, pilot McLarenu musel kvůli nim do boxů,
Dobře vypadala Alpha Tauri s Renaultem, oba týmy měly v elitní desítce celou jezdeckou sestavu. Totéž platilo o Racing Pointu, zvláště Pérez ukazoval, že se bude opět ucházet o příčky nejvyšší. Naopak McLaren byl hodně nevýrazný.
Radost neměli ani u Ferrari, Vettelovi patřila šestnáctá příčka, Leclerc na tom byl ještě hůř - Monačan neměl na svém kontě dvacet minut před koncem ještě ani jeden měřený čas. Jeho vůz totiž stále stál v garáži s problémy technického rázu.
Závěrečná část druhého tréninku patřila už tradičně dlouhým jízdám, v celkovém pořadí se už proto nic nezměnilo. Vítězný George Russell tedy zažil skvělý první den u Mercedesu, naváže na něj i ve zbytku závodního víkendu?
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.
Po zisku konstruktérského titulu 2025 v Singapuru varoval Andrea Stella z McLarenu, že teprve před nimi stojí skutečně nejtěžší zkouška.
Alex Palou u londýnského soudu promluvil o svém zklamání z jednání s McLarenem a Zakam Brownem. Jeho slova naznačují, že za původními sliby o Formuli 1 se skrývalo víc, než se zdálo.
Toto Wolff, který má bohaté zkušenosti s napětím mezi týmovými kolegy, poslal do Mclarenu varovný vzkaz.
Podle Flavia Briatoreho čeká Lewise Hamiltona u Ferrari zásadní zlom. Po náročném začátku působení u italské stáje naznačil, že v příštím roce by se mohlo odehrát něco, co všechno změní.
Bývalý závodník Formule E Sam Bird naznačil, že by Red Bull mohl uvažovat o nahrazení Yukiho Tsunody mladším talentem Isackem Hadjarem. Podle něj by takový krok mohl být logický pro optimalizaci jezdecké sestavy týmu.
Valtteri Bottas prozradil nové detaily o svém přechodu do týmu Cadillac, který se chystá na vstup do Formule 1.
Max Verstappen naznačil, že Red Bull nehodlá v závěru sezony polevit. Svým prohlášením směrem k Mercedesu dal jasně najevo, že tým zůstává plně odhodlaný pokračovat v boji.
Carlos Sainz po událostech v Singapuru promluvil o svých pocitech po nepříjemné diskvalifikaci a o aktuálním vztahu k týmu.