Britská stáj Franka Williamse a Patricka Heada je nejdelším partnerstvím v historii formule 1. Sir Frank vysvětluje, jak se takového úspěchu dá dosáhnout.
Slavíte třicetileté jubileum v F1. Čekali jste, že zde budete tak dlouho? Nikdy jsem nad takovými věcmi neuvažoval. Tehdy jsem se tak daleko do budoucnosti rozhodně nedíval.
V letošním roce oslavíte jubilejní 600. Grand Prix. Kde berete motivaci pokračovat? Formule 1 je jako droga. Jakmile do ní jednou vstoupíte, nechcete se jí za žádnou cenu vzdát.
Ve vašem dětství vás motoristický sport příliš nezajímal, co váš postoj změnilo? Je tomu tak, zprvu mne nechával klidným, později mne ale začala fascinovat rychlost závodních vozů a především jejich konstrukce a stavba.
Co je největší změnou od vašeho vstupu do F1? Rozhodně bezpečnost. Za pokroky, které se v tomto směru udělaly, vděčíme Mezinárodní automobilové federaci a Maxovi Mosleymu.
Vaše partnerství s Patrickem Headem je nejdelší ve formuli 1, čím to? Za úspěšné a dlouhé partnerství vděčíme především společnému cíli. Z našich možností se vždy oba snažíme vytěžit maximum.
Už deset let jste bez titulu mistra světa, čekají na fanoušky nějaké úspěchy? Deset let je celá věčnost a když o tom s Patrickem hovoříme, vždy jsem pěkně nervózní. Ale tak to v životě chodí. Budeme však i nadále velmi tvrdě pracovat a uvidíme co bude dál.
V médiích se hovoří, že byste mohli být třetím nejsilnějším týmem za Ferrari a McLarenem. To nevím, do spekulací v médiích se nechci míchat. Ve formuli 1 rozhodují maličkosti, je velice vyrovnaná. Prohlašovat před startem sezony, že budeme třetí je nesmysl. Bohužel jsou první čtyři místa obsazeny vozy Ferrari a McLaren, přesto věřím, že nás čeká výborný rok.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.
Max Verstappen si suverénně zajistil pole position pro Velkou cenu USA, když porazil Landa Norrise. Oscar Piastri tentokrát nestačil ani na top 3.