Stáj Super Aguri ukázala proti loňské sezoně v úvodních závodech zcela jinou formu a šéfkonstruktér McCool hovoří o změnách, které budou mít Sato a Davidson k dispozici už při prvním závodě na evropské půdě.
Jak hodnotíte výkon Super Aguri v prvních třech závodech? Jsem rád, že jsme byli schopni pokračovat ve zlepšujících se výkonech z loňského roku. Definitivně už nejsme poslední a postup do třetí části kvalifikace v Melbourne byl velkou odměnou za naši tvrdou práci.
Co nového jste testovali při poslední příležitosti v Barceloně? Díky špatnému počasí jsme udělali méně práce, než jsme chtěli, ale vyzkoušeli jsme novou převodovku kompletně z uhlíkových vláken, kompletně přepracovanou aerodynamiku včetně revidované podlahy, krytu motoru a zadního spoileru.
Jakou bude mít podle vás tým formu při GP Španělska? Naším cílem je pro letošní rok zisk bodů a bylo by skvělé, kdyby se nám to podařilo již ve Španělsku.
Kdo je vaším nejbližším soupeřem? Stačí se podívat na dráhu a brát týmy s podobně omezenými rozpočty, ale mne tohle nezajímá. Já se soustředím pouze na náš výkon.
Super Aguri chce skončit v Top10 Poháru konstruktérů, jaký je váš osobní cíl? Máme velmi malé oddělení aerodynamiky a designu, přitom pracujeme velice intenzivně. Doufám, že budeme pokračovat v našem úsilí stejně úspěšně po celou sezonu a zisk bodů spolu s umístěním v Top10 mezi týmy je i můj cíl.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.
Podle neoficiálních zpráv Ferrari připravuje při nadcházející Velké ceně Itálie v Monze speciální poctu k 50. výročí prvního titulu mistra světa Nikiho Laudy.
Lewis Hamilton zažil u Ferrari svůj nejúspěšnější začátek kariéry u nové stáje. Sedminásobný mistr světa zůstává přesto optimistický a věří v dlouhodobou vizi týmu.
Jacques Villeneuve je přesvědčen, že za nedávnou nadvládu Red Bullu stojí především Max Verstappen. Podle něj by si tým měl více uvědomovat, že současné úspěchy nejsou jen zásluhou technické převahy, ale hlavně vynikajících jezdeckých schopností své hvězdy.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.