Stáj Super Aguri ukázala proti loňské sezoně v úvodních závodech zcela jinou formu a šéfkonstruktér McCool hovoří o změnách, které budou mít Sato a Davidson k dispozici už při prvním závodě na evropské půdě.
Jak hodnotíte výkon Super Aguri v prvních třech závodech? Jsem rád, že jsme byli schopni pokračovat ve zlepšujících se výkonech z loňského roku. Definitivně už nejsme poslední a postup do třetí části kvalifikace v Melbourne byl velkou odměnou za naši tvrdou práci.
Co nového jste testovali při poslední příležitosti v Barceloně? Díky špatnému počasí jsme udělali méně práce, než jsme chtěli, ale vyzkoušeli jsme novou převodovku kompletně z uhlíkových vláken, kompletně přepracovanou aerodynamiku včetně revidované podlahy, krytu motoru a zadního spoileru.
Jakou bude mít podle vás tým formu při GP Španělska? Naším cílem je pro letošní rok zisk bodů a bylo by skvělé, kdyby se nám to podařilo již ve Španělsku.
Kdo je vaším nejbližším soupeřem? Stačí se podívat na dráhu a brát týmy s podobně omezenými rozpočty, ale mne tohle nezajímá. Já se soustředím pouze na náš výkon.
Super Aguri chce skončit v Top10 Poháru konstruktérů, jaký je váš osobní cíl? Máme velmi malé oddělení aerodynamiky a designu, přitom pracujeme velice intenzivně. Doufám, že budeme pokračovat v našem úsilí stejně úspěšně po celou sezonu a zisk bodů spolu s umístěním v Top10 mezi týmy je i můj cíl.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.