Jestliže se bezprostředně po závodě o tak trochu skryté kolizi Kevina Magnussena a Daniila Kvjata nemluvilo, nebo se jí nepřisuzoval velký význam, s přibývajícími hodinami se i tady začal hledat viník. Magnussen totiž přišel o slušný počet bodů.
Byla to taková smečka, která se po většinu závodu držela pohromadě. Vpředu Wehrlein následovaný Sainzem jr., za nimi oba piloti Haasu svádějící duel s dalším pilotem Toro Rosso Kvjatem. Všechno vyvrcholilo v zatáčce 8 tři kola před cílem, i když celá pětice už měla na vedoucí duo ztrátu jednoho okruhu. Souboj o deváté místo mezi Kevinem Magnussenem a Daniilem Kvjatem skončil poškozenou pneumatikou u Dánova Haasu.
Magnussen měl vyhlídky na ještě lepší umístění, protože se držel pořád na hraně pětivteřinového odstupu od Wehrleina, kterého v cíli čekal trest právě v této délce. Reálně tak mohl pomýšlet i na osmé místo, nebýt onoho incidentu. Bezprostředně po závodě se Kvjat k tomuto okamžiku vůbec nevracel, Magnussen přiznal, že bylo všechno v pořádku. Později ale přeci jenom nějaký názor vyslovili.
"Magnussen do mě najel, byl jsem o téměř celou délku vozu vpředu. Pokoušel se vrátit na svou pozici a přitom mě trefil. Byla to naprosto jasná situace," utrousil Daniil Kvjat s tím, že na další otázku serveru motorsport.com prohlásil, že se mu dále o incidentu nechce hovořit.
"Nějaký kontakt s Kvjatem tam byl. Možná by to i prošlo jen tím ťukancem, ale díky němu mě postihl defekt. Je to nepříjemná situace, protože jsme mohli bodovat oběma vozy, takže jsem zklamán," zopakoval svůj názor Kevin Magnussen. Na jeho obranu se postavil i manažer týmu Haas Günther Steiner, který rovněž vyzdvihl rozhodnutí závodních komisařů. "Nechci komentovat potrestání Vandoorna, ale v ostatních případech zastávám ten názor, že jejich rozhodování bylo správné. Chceme vidět piloty závodit - aby se rozhodovalo na trati. Někdy má víc štěstí jeden, jindy zase druhý, takové je závodění," dodal Steiner.
Lando Norris navýšil vedení v šampionátu před Oscarem Piastrim po silném výkonu v Brazílii. Max Verstappen však na Interlagosu zazářil a znovu ukázal své kvality.
Oscar Piastri i po nehodě ve sprintu a čtvrtém místě v kvalifikaci v Brazílii zůstává přesvědčen, že může získat titul mistra světa F1.
Max Verstappen odstartuje závod na Interlagosu z boxové uličky poté, co byl už v Q1 vyřazen z kvalifikace. Red Bull po neúspěchu provedl změny v nastavení vozu, což šampiona čeká náročná stíhací jízda.
Lewis Hamilton opouštěl Interlagos po kvalifikaci s viditelným zklamáním, když se musel spokojit s 13. místem.
Lando Norris opět ukázal skvělou formu během napínavé kvalifikace na okruhu Interlagos. Britský jezdec naznačil, že v boji o titul mistra světa bude i nadále patřit mezi hlavní favority.
Oscar Piastri havaroval za mokrých podmínek na Interlagosu, což mu výrazně zkomplikovalo boj o titul a zvětšilo náskok jeho týmového kolegy v průběžném pořadí šampionátu.
Gabriel Bortoleto havaroval během brazilského sprintu a jeho vůz utrpěl vážná poškození. Pilot byl preventivně odeslán do lékařského centra .
Lando Norris v Brazílii zvládl napínavý sprint s bravurou, když odolal dravému útoku Kimiho Antonelliho a dojel si pro vítězství. Zatímco Brit potvrdil své mistrovské ambice, jeho největší soupeř v boji o titul Oscar Piastri skončil po nehodě mimo hru a způsobil přerušení závodu červenými vlajkami.
Lídr šampionátu Lando Norris odstartoval víkend v São Paulu ve velkém stylu, když si na legendárním okruhu Interlagos zajistil pole position pro sobotní sprint.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.