Příchod dánského pilota do amerického týmu vyvolává otazníky, zda Magnussen svými výkony dokáže předčít Estebana Gutiérreze, jenž mu musel udělat místo. Vyjadřuje se k tomu jeho nynější týmový kolega.
Třicetiletý Romain Grosjean připouští, že zase tak dobře Kevina Magnussena nezná, nicméně je přesvědčen, že jeho kolega bude moci posunout Haas kupředu. Dle jeho názoru Kevinovy schopnosti naznačí testy, které začínají už v následující pondělí v Barceloně.
"Testování bude pro náš tým klíčové, bude to prostor, kde se hodně poznáme. Na závodní dráze vždy svého týmového kolegu toužíte porazit. Má stejný vůz jako vy, takže bude pro toho druhého měřítkem. Na druhou stranu v každém týmu, v němž jsem doposud působil, všechno fungovalo dobře, data otevřená pro oba piloty, zejména při mém působení v Haasu, v novém týmu a s novým vozem," jemně naráží Grosjean na nedávné extempore Lewise Hamiltona.
Třebaže někdo nazývá Grosjeana s jistou nadsázkou veteránem (ve Formuli 1 působí s určitými přestávkami už od roku 2009), on sám se tak necítí a při otázce na Magnussenovy kvalit jeho příchod přivítal s tím, že bezesporu může pro tým představovat přínos.
"Bude skvělé ho mít na palubě. Má za sebou zkušenosti z McLarenu a Renaultu, a to se nepochybně cení. Nemohu tvrdit, že bych ho nějak dobře znal, ale jsem si jist, že po zimních testech a prvních závodech se tento status změní a budeme spolu dobře vycházet," komentuje situaci Grosjean.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.
FIA a Formule 1 oznámily novou terminologii pro sezonu 2026 a zároveň představily první vizualizace monopostů nové generace. Ty naznačují směr, kterým se technická podoba šampionátu v následujících letech ubere.
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.