Příchod dánského pilota do amerického týmu vyvolává otazníky, zda Magnussen svými výkony dokáže předčít Estebana Gutiérreze, jenž mu musel udělat místo. Vyjadřuje se k tomu jeho nynější týmový kolega.
Třicetiletý Romain Grosjean připouští, že zase tak dobře Kevina Magnussena nezná, nicméně je přesvědčen, že jeho kolega bude moci posunout Haas kupředu. Dle jeho názoru Kevinovy schopnosti naznačí testy, které začínají už v následující pondělí v Barceloně.
"Testování bude pro náš tým klíčové, bude to prostor, kde se hodně poznáme. Na závodní dráze vždy svého týmového kolegu toužíte porazit. Má stejný vůz jako vy, takže bude pro toho druhého měřítkem. Na druhou stranu v každém týmu, v němž jsem doposud působil, všechno fungovalo dobře, data otevřená pro oba piloty, zejména při mém působení v Haasu, v novém týmu a s novým vozem," jemně naráží Grosjean na nedávné extempore Lewise Hamiltona.
Třebaže někdo nazývá Grosjeana s jistou nadsázkou veteránem (ve Formuli 1 působí s určitými přestávkami už od roku 2009), on sám se tak necítí a při otázce na Magnussenovy kvalit jeho příchod přivítal s tím, že bezesporu může pro tým představovat přínos.
"Bude skvělé ho mít na palubě. Má za sebou zkušenosti z McLarenu a Renaultu, a to se nepochybně cení. Nemohu tvrdit, že bych ho nějak dobře znal, ale jsem si jist, že po zimních testech a prvních závodech se tento status změní a budeme spolu dobře vycházet," komentuje situaci Grosjean.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.