Prakticky o každé změně prostředí - ve Formuli 1 pak týmu - znamená velký otazník. Co může vypadat jako velké polepšení se třeba stane vysloveným krokem vedle, a naopak. Podobných případů známe více než dost.
Jen namátkou - když Jacques Laffite po sedmiletém působení v Ligieru po nepříliš dobré sezóně prchl k Williamsu, v němž slavil Rosberg titul mistra světa (1982), jenže v následující sezóně to nebylo o moc lepší a Jacques měl v jejím závěru potíže se vůbec kvalifikovat. O rok později to bylo ještě horší a Laffite se pak ještě rád vrátil k Ligieru. A na druhou stranu - vzpomenete si, kolik lidí kroutilo v roce 2012 nad zdánlivě nesmyslným odchodem Hamiltona z McLarenu k Mercedesu...
Kevin Magnussen odmítl nabídku Renaultu, aby nadále setrval v barvách francouzské automobilky, a zamířil k Haasu. Podle jeho názoru tento přestup nebude mít vliv na jeho kariéru a i v americkém týmu může bojovat o nejvyšší příčky. Přestože jeho dnes už bývalý kolega Jolyon Palmer soudí, že Dán svým odchodem pochybil, Magnussen je přesvědčen, že se Haas může být stejně dobrý a dosáhnout úspěchu, i když se v této stáje nepracuje stejným způsobem jako u Renaultu. To nakonec dal najevo svou odpovědí na otázku, zda je Haas v pozici, že by musel ohledně případného boje o titul vážit delší cestu než Renault.
"Absolutně ne. Nemám s Haasem pětiletý kontrakt a kdo ví, jak bude Haas pokračovat. Jsou tu nové příležitosti... žádné limity. Všechno závisí na mě. Nechci se dostat do situace, kdy bych musel čekat déle. Naopak. Nemohl jsem u Renaultu zůstat a doufat, že tam vydržím, dokud nevyhrají mistrovský titul. Taková záruka neexistuje. Myslím, že jim to bude trvat několik let, než budou schopni o takový post usilovat," předpokládá Magnussen.
Dánského pilota naladil do optimistické nálady slibný první rok amerického týmu a především oceňuje, že stáj se velice brzy zaměřila na přípravu vozu pro sezónu 2017. To vidí jako jeden z důležitých kroků k dalšímu vývoji.
"Ve druhé sezóně se naučí ještě víc. Už jenom proto, že se jí začali hodně brzy věnovat. Už jsem to v médiích uvedl dříve, že vlastně začali s přípravou na rok 2017 ještě před prvním závodem uplynulé sezóny. Tím je řečeno vše," dodává Magnussen.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.
Britský jezdec Haasu Oliver Bearman dostal penalizaci 10 míst na startu za incident při vjezdu do boxů během červené vlajky v závěru třetího tréninku. Ve vysoké rychlosti havaroval právě ve chvíli, kdy byl trénink přerušen.
Oliver Bearman čelí hrozbě přísné penalizace kvůli incidentu v pitlane během třetího tréninku v Silverstonu. Nešťastný moment tak může výrazně ovlivnit jeho domácí závodní víkend.
George Russell a Kimi Antonelli zaujali novou chladicí vestou, kterou používá na startovním roštu k udržení svěžesti. Mercedes tím ukazuje, že hledá výhody i mimo samotný monopost v reakci na extrémní podmínky moderní F1.
Charles Leclerc byl nejrychlejší v závěrečném tréninku před Velkou cenou Británie. Na Silverstonu budou o pole position rozhodovat doslova drobné rozdíly, které dávají Ferrari, McLarenu i Red Bullu reálnou šanci na první místo na startu.
Charles Leclerc je po pátečních trénincích na Silverstonu spokojený s tempem Ferrari, ale stále hledá ideální nastavení pro kvalifikaci. Tým zaostává za McLarenem a čeká ho výzva zvládnout nejisté počasí, které by mohlo ovlivnit závodní víkend.
Lewis Hamilton byl po pátečních trénincích v Silverstonu optimistický, když dokázal držet krok s Ferrari. Po složité první polovině sezony věří, že právě domácí Grand Prix může znamenat obrat k lepšímu.
Lando Norris a Oscar Piastri dominují sezoně 2025 a McLaren jim podle Zaka Browna umožní svobodně závodit. Věří, že jejich vzájemný vztah tím neutrpí.
Carlos Sainz z Williamsu dostal varování od FIA po incidentu během druhého tréninku na Velké ceně Velké Británie ve Silverstonu. Komisaři vyhodnotili jeho chování jako potenciálně nebezpečné, ale bez vážnějších následků.