Burza pilotů, tedy přestupy mužů v kokpitech mezi jednotlivými týmy zajímá fanoušky vždy nejvíce. Ale tyto změny nejsou jediné, co hýbe světem F1, další přesuny se odehrávají i na dalších postech.
Renault Sport potvrdil velice solidní přírůstek do svého technického týmu. Z McLarenu přichází hlavní závodní inženýr Ciaron Pilbeam, který už před svým působením ve Wokingu prošel týmy BAR, Red Bull a Lotus. U McLarenu pracoval od roku 2013. Další změnou je přesun veterána Roba Whitea, provozního ředitele z centra ve Viry-Châtillon do Enstone.
Šéf týmu Cyril Abiteboul potvrdil, že další nábor zaměstnanců pro stáj F1 bude pokračovat, příchod Pilbeama je součástí expanze stavu o 20 %, kterou avizoval v nedávné minulosti.
"V roce 2016 jsme položili základy pro budoucnost, už jsme uvedli, že naše působení v F1 bude během na dlouhou trať. Náš vůz RS16 byl připraven v neuvěřitelně krátkém časovém horizontu - doslova za pár týdnů - takže naším cílem pro tento rok bylo rozšíření stavu zaměstnanců a infrastruktury se zaměřením na příští rok a další sezóny. Naše expanze není jenom dílem okamžiku, řešili jsme nábor nových kolegů v průběhu celého roku. Náš zájem je pochopitelně zaměřen na příchod kvalitních osobností, musíme mít v Enstone značné množství personálu s ohledem na snahu dosáhnout vyšší úrovně, která by nám umožnila bojovat proti špičkovým týmům," uvedl Abiteboul s tím, že oficiálně potvrdil příchod Pilbeama a přesun Whitea.
Není to však jediná z celé řady změn, kterou Renault chystá. Pokud má dojít k navýšení personálu, musí projít změnou i samotné centrum v Enstone. I o tom Abiteboul hovořil.
"Co se týká vybavení, dojde k zásadnímu rozšíření naší CNC kapacity, kam přibudou dvě nová zařízení ve zvláštní budově. Další provozy jsou připraveny ke spuštění a co nevidět dojde k zahájení prací na rozšíření výrobní haly o 800 čtverečních metrů. Prakticky každé oddělení v Enstone bude projde úpravami. Další práce probíhají i ve Viry-Châtillon, konkrétně přizpůsobení změny struktury pro výrobu pohonných jednotek s přihlédnutím na jejich dodávky i dalším zájemcům, jakož i cílené rozšiřování počtu zaměstnanců pro lepší kontrolu našich schopností," uzavírá Abiteboul.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.