Asi méně důvodů k oslavám měla další rodinná dvojice. Jonathan a Jolyon Palmerové čekali od Abú Zabí zlepšení výkonu a završení sezóny bodovým přísunem, ale nakonec Jolyon ztratil šance kvůli kolizi a následnému trestu.
Palmer a Sainz jr. se na trati potkali několikrát, ale kritický byl pro ně souboj o třináctou pozici ve 43. kole. Ve chvíli, kdy se kolem této dvojice přehnalo čelo závodu, pokusil se Brit využít situace a protáhnout se před Španěla, ale před zatáčkou 17 i přes intenzivní brzdění nedokázal zpomalit a narazil do zádě Toro Rosso. Sainz jr. se ještě pokusil pokračovat, ale s poškozenou převodovkou to nešlo, Palmer zamířil do boxů k výměně předního spoileru, navíc ho stihl trest jako původce kolize.
"Neměl jsem vůbec žádnou přilnavost. Chtěl jsem ho předjet po vnitřku, ale v druhé části manévru se dostal přede mě a pak už jsem nedokázal zabránit nárazu do jeho zádě. Vinu beru na sebe, protože jsem do něj zezadu najel já. Byl to takový nešťastný incident, ale opravdu jsem neměl jak zabrzdit. Ještě jednou se omlouvám, ale tohle nebyl v závodě můj jediný problém," vysvětloval kolizi Palmer.
Na začátku sezóny se diskutovalo, zda bude Jolyon nejvhodnějším adeptem pro Renault, jeho nominace byla zpochybňována. Nakonec dopadl podstatně lépe než třeba Gutiérrez, kterému se nepovedlo to, co Palmerovi - alespoň jednou bodovat. I když syn někdejšího pilota F1 doufal v lepší zakončení nováčkovské sezóny, je potěšen trvalým pokrokem.
"Celkově vzato to byl dobrý rok. Hodně jsem se naučil. Hlavně druhá polovina sezóny byla pozitivní a v kvalifikaci a závodech jsem odváděl dle mého názoru velmi dobrou práci. Abú Zabí bylo trochu tvrdým oříškem, ale doufám, že se příští rok vrátíme s konkurenceschopnějším vozem a budeme podstatně lepší," chystá se rodák z Horshamu v hrabství West Sussex na následující ročník, který stráví u Renaultu po boku Nico Hülkenberga.
Oscar Piastri momentálně vede průběžné pořadí šampionátu F1, avšak sám nevěří, že by některý z jezdců byl skutečným kandidátem na titul mistra světa.
Isack Hadjar je vážným kandidátem na nahrazení Yukiho Tsunody v Red Bullu, což by pro něj mohlo být životní šancí i obrovským testem. Tento krok může odstartovat jeho hvězdnou kariéru, nebo ji naopak brzy ukončit.
Toto Wolff představil tříletý vývojový plán pro Kimiho Antonelliho, čímž potvrdil, že Mercedes s mladým Italem počítá dlouhodobě. Podle Wolffa je klíčové, aby Antonelli dostal čas na zrání a přípravu, než vstoupí do světa Formule 1.
Šéf Ferrari Fred Vasseur uvedl, že tým pravděpodobně přiveze na Velkou cenu Rakouska novinky pro monopost SF-25. Úpravy by měly pomoci zvýšit konkurenceschopnost na Red Bull Ringu.
Liam Lawson zažil nepříjemný začátek sezony, když po pouhých dvou závodech přišel o místo v hlavním týmu Red Bull. Tento nečekaný krok jasně ukázal, jak rychle se mohou měnit plány ve vysoce konkurenčním prostředí Formule 1. Novozélanďan reagoval na tvrzení Red Bullu.
Toto Wolff uvedl, že Mercedes má stanovený časový plán pro podpis nové smlouvy s Georgem Russellem. Naznačuje tím, že tým chce mít o budoucnosti britského jezdce jasno co nejdříve.
Spekulace o budoucnosti šéfa Ferrari Frederica Vasseura sílí, ale podle Ralfa Schumachera za problémy týmu nestojí on. Bývalý pilot F1 naznačuje, že příčinu stagnace je třeba hledat jinde.
George Russell naznačil, že Hamiltonovy potíže ve Ferrari mohou souviset s odlišnou týmovou dynamikou oproti Mercedesu. Podle něj nejde jen o adaptaci, ale o hlubší rozdíly v prostředí.
Jenson Button ocenil Landa Norrise za psychickou odolnost po kolizi s týmovým kolegou Oscarem Piastrim. Podle něj Norris ukázal vyspělost tím, jak situaci zvládl.
Po premiéře filmu „F1“ v New Yorku zamířil Brad Pitt do Austinu, kde údajně absolvoval svůj první oficiální test s monopostem Formule 1 na okruhu COTA.
Lewis Hamilton zatím ve Ferrari během sezony 2025 nenaplňuje očekávání. Bez mimořádně konkurenceschopného vozu se mu nedaří držet krok s nejlepšími a na pódium se dosud nedostal. Podle odborníků začíná být navíc jeho věk nevýhodou.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc si na trati ve Fioranu vyzkoušeli nový supervůz Ferrari F80, který oba ohodnotili jako nejrychlejší a nejpříjemnější auto, jaké kdy řídili.