Asi méně důvodů k oslavám měla další rodinná dvojice. Jonathan a Jolyon Palmerové čekali od Abú Zabí zlepšení výkonu a završení sezóny bodovým přísunem, ale nakonec Jolyon ztratil šance kvůli kolizi a následnému trestu.
Palmer a Sainz jr. se na trati potkali několikrát, ale kritický byl pro ně souboj o třináctou pozici ve 43. kole. Ve chvíli, kdy se kolem této dvojice přehnalo čelo závodu, pokusil se Brit využít situace a protáhnout se před Španěla, ale před zatáčkou 17 i přes intenzivní brzdění nedokázal zpomalit a narazil do zádě Toro Rosso. Sainz jr. se ještě pokusil pokračovat, ale s poškozenou převodovkou to nešlo, Palmer zamířil do boxů k výměně předního spoileru, navíc ho stihl trest jako původce kolize.
"Neměl jsem vůbec žádnou přilnavost. Chtěl jsem ho předjet po vnitřku, ale v druhé části manévru se dostal přede mě a pak už jsem nedokázal zabránit nárazu do jeho zádě. Vinu beru na sebe, protože jsem do něj zezadu najel já. Byl to takový nešťastný incident, ale opravdu jsem neměl jak zabrzdit. Ještě jednou se omlouvám, ale tohle nebyl v závodě můj jediný problém," vysvětloval kolizi Palmer.
Na začátku sezóny se diskutovalo, zda bude Jolyon nejvhodnějším adeptem pro Renault, jeho nominace byla zpochybňována. Nakonec dopadl podstatně lépe než třeba Gutiérrez, kterému se nepovedlo to, co Palmerovi - alespoň jednou bodovat. I když syn někdejšího pilota F1 doufal v lepší zakončení nováčkovské sezóny, je potěšen trvalým pokrokem.
"Celkově vzato to byl dobrý rok. Hodně jsem se naučil. Hlavně druhá polovina sezóny byla pozitivní a v kvalifikaci a závodech jsem odváděl dle mého názoru velmi dobrou práci. Abú Zabí bylo trochu tvrdým oříškem, ale doufám, že se příští rok vrátíme s konkurenceschopnějším vozem a budeme podstatně lepší," chystá se rodák z Horshamu v hrabství West Sussex na následující ročník, který stráví u Renaultu po boku Nico Hülkenberga.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.