Dánský pilot si mohl z určitého úhlu pohledu připadat jako otloukánek nebo obětní beránek. Závěr Grand Prix USA okořenil několika souboji, ve kterých měl jasně navrch, protože oproti svým soupeřům zvolil čerstvější pneumatiky.
Postupně zdolal Palmera, Ericssona a tři kola před cílem si brousil zuby na Kvjata. Leč manévr v zatáčce 12 mu tak docela nevyšel. Musel vzít zavděk únikovou zónou za jejím okrajem, díky čemuž se ale před ruského pilota protáhl. A to se nelíbilo komisařům, kteří ho po závodě penalizovali.
Magnussen je však přesvědčen, že vyjetím z trati ve zmíněné zatáčce na konci protilehlé rovinky žádnou zásadní výhodu nezískal, šlo mu jen o to zabránit kolizi a Kvjatovi se pouze vyhýbal.
"Trest je samozřejmě nepříjemný, ale takové je někdy závodění. Na konci závodu jsme použili novou superměkkou sadu, takže bez nějakého většího rizika se zvýšila naše šance. A vyplatilo se to, byl jsem schopen zdolat pár soupeřů a ke konci závodu získat nějaké pozice. Závodit s nimi byla asi největší zábava, kterou jsem v tomto roce prožil," líčí své dojmy Magnussen.
"Byl jsem na vnější straně trati a na prakticky nových pneumatikách jsem šel na brzdy mnohem později než Kvjat, který měl už třicet kol staré měkké gumy. On potom přestal brzdit a pokoušel se v zatáčce zase dostat pode mne. Neměl šanci svůj vůz zastavit. Viděl jsem, že pro dvě auta nebude v zatáčce dost prostoru. Bylo mi jasné, že máme rozdílné směsi, byl jsem na brzdném limitu, bylo jasné, že nezastaví, proto jsem volil oblouk mimo trať," dodává k okamžiku, za který byl potrestán, Kevin Magnussen.
            Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
            I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
            Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
            Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.