Situace mezi 17. a 20. kolem Grand Prix Singapuru měla pikantní nádech. Přímo na trati spolu bojovali o pozice Daniil Kvjat a Max Verstappen - piloti, kteří ještě na začátku sezóny měli prohozené pozice.
Po Grand Prix Ruska byl ruský pilot suspendován a přeřazen do týmu Toro Rosso, kde v roce 2013 začínal jako třetí pilot a o rok později absolvoval první závodní sezónu. Důvody byly uváděny různé, nejčastěji neodpovědné jednání na trati a kolize s Vettelem v GP Ruska. Na Kvjatovo místo přišel Verstappen a hned první závod za Red Bull vyhrál, hodně mu ovšem napomohla kolize obou Mercedesů po třetí zatáčce v prvním kole.
Verstappen v Singapuru po špatném startu dostihl Kvjata, ale Daniil výborným výkonem dokázal svou pozici ubránit, nakonec se Verstappen poněkud "upozadil" a posléze dvojici roztrhla odlišná strategie. Vyrojilo se pochopitelně hodně dotazů, zda vedení Red Bullu nebylo připraveno dát Kvjatovi pokyn, aby udělal Holanďanovi místo. Šéf Red Bullu Christian Horner do důrazně popřel.
"Závodili spolu jako kdokoli jiný. Body, které získá Toro Rosso, jsou pro nás stejně dobré. Navíc pochybuji, že by nás Kvjat v této situaci poslechl. Myslím, že to byl opravdu dobrý souboj obou pilotů, kteří sváděli boj o body do Poháru konstruktérů. Daniil jel tvrdě, ale férově, takže v tomhle směru nebyl žádný problém," dodal po závodě Horner.
Max Verstappen byl rovněž dotazován, zda v zákulisí nepadl nějaký náznak výhody: "Ne. Chtěl jsem ho předjet sám, bez něčí pomoci. Jeho obrana byla opravdu vynikající, skvěle o svou pozici bojoval."
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.