Loni měl Daniel Ricciardo k vítězství poměrně blízko, ale zvláštní okolnosti nakonec způsobily, že vítězství uhájil Sebastian Vettel. S ohledem na výkon před rokem je nyní Red Bull pasován do role černého koně.
Oním důvodem by sedmadvacetiletý Brit Yogvitam Pravin Dhokia, který v 37. kole vlezl v zatáčcce 13 na dráhu a dokonce si podle Vettela, který jel kolem něj, dělal snímky. Mladík byl poté zatčen a strávil ve vězení šest týdnů.
Red Bull tato záležitost nesmírně mrzela, protože navzdory celosezónní formě se rakouskému týmu v Singapuru v posledních letech vždy dařilo. Navíc letos Ferrari namísto útoku na neotřesitelnou pozici Mercedesu svádí souboj s Red Bullem o druhou příčku v Poháru konstruktérů. Mají tedy "rudí býci" šanci na vítězství. Max Verstappen, pilot Red Bullu od Grand Prix Španělska, kterou také slavně vyhrál a jako jediný prolomil hegemonii Stříbrných šípů, nechce dělat ukvapené závěry.
"Myslím, že chytřejší budeme po prvních trénincích. V tuto chvíli bychom mohli říci ano, máme dobré naděje, můžeme být hodně konkurenceschopní, ale jak to doopravdu bude ještě nevím. Ale doufám, že budeme na stejné úrovni jako třeba v Monaku. Máme silnou motivaci, ale ta je u nás vždycky. I na Monze, kde jsme věděli, že nemáme šanci vyhrát, přesto jsme usilovali o co nejlepší výsledek," popisuje situaci Verstappen.
Mladý Holanďan však nekompromisně odmítá humbuk, který se kolem týmu právě s ohledem na závod v Monaku odehrává. Ricciardo tehdy zajel v ulicích miniknížectví pole-position a závod nevyhrál jen kvůli špatné komunikaci v boxech.
"Chceme se soustředit sami na sebe. Lidé mohou psát, co chtějí. Máme dobrou šanci, když se ohlédnete na minulý rok, auto se rozhodně zlepšilo... počkejme a uvidíme. Pro mě je těžké tvrdit, že budeme první, když jsem ještě nevyjel na trať. Jak dobří opravdu jsme budeme vědět odpoledne," dodává Verstappen.
Na poznámku, že Ricciardo v televizním rozhovoru naznačil možné vítězství, Verstappen reagoval: "Doufejme, že budeme na prvním a druhém místě. Mám v týmu pozitivní pocity, snažíme se dosáhnout co nejlepšího výsledku a společně v každém závodě opět postoupit kupředu. A to je to nejdůležitější!"
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.